Facebook mijenja News Feed
Facebook ima ideju kako da sazna šta vam se dopada a šta ne od objava u News Feed-u, čak iako niste kliknuli na Like dugme.
Kompanija će početi da mjeri koliko dugo gledate objave, fotografije, i koliko ih često komentarišete u News Feed-u. U suštini bi ovako funkcionisalo: Ako se zadržavate na nečijem statusu i ako ste ga pročitali nekoliko puta, vjerovatno vam se takav sadržaj dopada. Pošto vas zanima objava, vidjeće je i vaši prijatelji.
Sa novim algoritmom koji će biti u upotrebi u narednim sedmicama objave će biti promovisane u vašem News Feed-u ne samo ako su mnogo lajkovane, komentarisane ili podijeljene, nego kada i vaši prijatelji budu provodili dosta vremena gledajući i čitajući ih.
Na svu sreću, Facebook neće koristiti univerzalnu skalu za mjerenje onoga šta se računa kao čitanje statusa, a šta kao prelistavanje vijesti. Umjesto toga, softver će moći da vidi koliko dugo gledate određene objave u poređenju sa drugim. Ako jednu pogledate pet puta više od druge, vjerovatno vam se i dopada.
Iz kompanije kažu da će uvrstiti i vremenske informacije kako bi unaprijedili News Feed. Na blogu su objavili da su oni koji su sprovodili istraživanje rekli kako su naučili da „ako neko nije lajkovao, komentarisao ili podijelio vijest u svom News Feed-u, ne znači da mu ona nije zanimljiva“. Takođe, dodali su i „da ponekad ljudi žele da vide vijest u vezi sa nekim ozbiljnim događajem, ali ne žele da lajkuju ili komentarišu takvu vijest“. Za sve one koji ne koriste Like dugme, ovo i nije neko veliko otkriće. Sve u svemu, dobro je da Facebook konačno uzima u obzir neke stvari, navodi The Verge.