Facebook i Instagram uvode novosti koje bi vas mogle iznenaditi
Mark Zuckerberg najavio je novi set alata koji bi korisnicima Facebooka odnosno Instagrama trebali pomoći da smanje vrijeme provedeno na tim društvenim mrežama.
Koliko puta vam se dogodilo da ste otvorili Facebook ili Instagram samo kako biste provjerili jednu stvar pa pola sata kasnije shvatili da još uvijek besciljno lutate kroz hrpu sadržaja koji ste i taj već vidjeli već nekoliko puta? Mnogim korisnicima to se redovno događa, što i nije previše čudno s obzirom na to da se te društvene mreže i dizajnirane da privuku korisnike kako bi na njima proveli što više vremena.
No Mark Zuckerberg odlučio je stati na kraj toj praksi.
“Fokusirali smo se na to da ljudi što više vremena provode na mreži, ali sad ćemo tu praksu mijenjati. Većina korisnika pasivno provodi vrijeme na Facebooku besmisleno skrolajući kroz njima nebitan ili već viđen sadržaj. Cilj nam je da to vrijeme ubuduće vrijeme provode kvalitetnije”, istaknuo je Zuckerberg koji se već početkom godine hvalio kako ljudi manje vremena provode na Facebooku.
Sad su predstavili tri nove opcije, koje su u SAD-u već dostupne. Jedna od njih je izbornik koji će vam prikazivati koliko vremena provodite na Facebooku odnosno koliko često otvarate određene stranice.
Facebook is working on “Your Time on Facebook” which could help users to manage their time spent on Facebook app.
Instagram is also working on helping users to improve their digital wellbeing: https://t.co/y38mV3RtqB
as previously spotted: https://t.co/D26M9RuSxG pic.twitter.com/YqSyH0fpII
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) 22. lipnja 2018.
Dodana je i mogućnost dnevnog ograničenja korištenja što znači da ćete moći namjestiti opciju da vam se nakon određenog vremena korištenja aplikacija do kraja dana ugasi sama.
I treća opcija, koja bi mnogima mogla biti korisna, je mogućnost gašenja notifikacija koje primate na određeno vrijeme, što je već moguće napraviti s porukama u inboxu.
Novim opcijama korisnici će moći pristupiti kroz postavke (Settings), odnosno preko podizbornika Vaše vrijeme na Facebooku (Your Time on Facebook) ili Vaša aktivnost (Your Activity) kad je u pitanju Instagram.