Facebook i Twitter se uključili u borbu protiv lažnih vijesti
Više od 30 vodećih medijskih kompanija zajednički vode borbu protiv lažnih vijesti na internetu, a odnedavno su im se pridružili i Facebook i Twitter, piše Reuters.
Cilj je poboljšati kvalitet vijesti na društvenim mrežama i osnovati platforme putem kojih korisnici društvenih mreža mogu provjeriti tačnost vijesti na koju su naišli.
Prva platforma ove vrste bit će dostupna već u oktobru, potvrdila je Jenni Sargent, voditelj projekta grupacije koju čine New York Times, BuzzFeed News, CNN, AFP i brojne druge medijske organizacije.
Ove organizacije u proteklom su periodu kritikovale Facebook koji ima preko 1,7 milijardi korisnika. Neki od njih kontinuirano šire lažne vijesti što stvara brojne probleme medijskim kućama.
Twitter također ima veliku ulogu u savremenom medijskom prostoru sa svojih 140 miliona korisnika koji često objave vijest ili fotografiju o pojedinom događaju prije nego što to učine medijske kuće.