Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

supružnici Artaldi

Nakon 13 godina Đokovića napustili ključni saradnici: Oni ga stvorili kao brend

novak đoković
Foto: Dejan Rakita/PIXSELL
Novak Đoković

Bilo je jako teško naći sponzore dečku koji dolazi iz siromašne i ratoborne Srbije

Kao bomba je u svijetu tenisa odjeknula vijest da su nakon čak 13 godina Novaka Đokovića napustili njegovi ključni saradnici, supružnici Eduardo Artaldi i Elena Capellaro. Artaldi je zastupao brend “Sergio Tacchini” kada je Đoković 2009. potpisao ugovor s italijanskom markom, a od iduće godine postali su nerazdvojni.

Artaldi i Capellaro su mu cijelo to vrijeme bili poslovni menadžeri, dogovarali sponzorske ugovore, vodili mu odnose s javnošću i brinuli o njegovom imidžu.

Svi srpski mediji su na udarnim mjestima objavili vijest o odlasku italijanskog para iz Đokovićeve ekipe uz napomenu da su ga oni stvorili kao brend. I nakon što je Đoković prestao sarađivati ​​s italijanskom kompanijom, Eduardo i Elena nastavili su brinuti o karijeri Đokovića. No, njihov odnos bio je puno više od poslovnog.

Đoković ga zvao ocem i bratom

“Praktički živimo zajedno. Elena i ja smo se trudili stvoriti atmosferu koja mu je neophodna, znajući koliko vremena provodi putujući svijetom, odvojen od porodice”, rekao je jednom Artaldi.

“Edoardo je meni više od agenta. Član je porodice, prijatelj. On je kao stariji brat, očinska figura”, govorio je Đoković.

Đoković je cijenio Italijana jer ga je još kao juniora preporučio Sergiju Tacchiniju i još nekolicini sponzora, iako je mladi Srbin bio neatraktivan u prvim godinama karijere zbog jako lošeg imidža države iz koje potiče.

“Moramo biti iskreni, i Nole je veoma realističan kada je o tome riječ. Dolazi iz siromašne države Srbije. Očigledno je da ne može dobiti podršku neke kompanije iz svoje zemlje.”

Bilo je jako teško naći sponzore dečku koji dolazi iz siromašne i ratoborne Srbije.

“Uzmimo za primjer Federera, on je najveći igrač svih vremena, ali kada vidite da ga sponzoriraju Credit Suisse, Lindt, Jura… Sve su to švicarske kompanije. Rafa Nadal je u vezi s mnogim kompanijama iz Španije. Đoković nije imao zemlju iza sebe. I iskreno, međunarodna slika Srbije nije toliko sjajna zbog ratova. Za njega nije bilo lako na početku jer je, po mom mišljenju, morao pokazati deset puta više koliko je dobar na i van terena da bi privukao sponzore”, objasnio je Artaldi koliko je bilo izazovno raditi s Đokovićem dok se nije probio.