sarajevo
Coca-Cola partner EYOF-a: Maskota Groodvy u promociji olimpijskog duha
Želim da predsjednik Evropskog olimpijskog komiteta nakon 16. februara kaže da je EYOF 2019. najbolje organizovan EYOF ikada, dodao je Godinjak
“Bosna i Hercegovina je spremna da oživi olimpijski duh”, poručio je na današnjoj konferenciji za medije u Sarajevu direktor EYOF-a za 2019., Senahid Godinjak, potvrdivši da su gradovi Sarajevo i Istočno Sarajevo spremni za realizaciju najvećeg olimpijskog festivala za mlade sportiste između 14 i 18 godina. Od 9. do 16. februara 2019. sportska borilišta gradova domaćina ugostit će preko 1 500 takmičara iz 46 evropskih zemalja.
“Čini me sretnim i ponosnim da se mogu zahvaliti u ime mladih i cijelog EYOF tima što ste podržali ovaj projekat i doprinijeli da kompletan festival izgleda još svečanije. Cijeli olimpijski pokret biva bogatiji za jednog partnera s kojim ćemo dokazati da će Sarajevo i Istočno Sarajevo biti centar mladosti. Čini me sretnim što Coca Cola i EYOF tim rade već duži period na pripremi ovoga što danas vidimo. Trebalo je puno vjere i napora da ovaj projekat dovedemo do ovoga. Želim da predsjednik Evropskog olimpijskog komiteta nakon 16. februara kaže da je EYOF 2019. najbolje organizovan EYOF ikada, kao što je J. A. Samaranch 1984. godine rekao da je Sarajevo bilo najbolji domaćin ikada”, dodao je Godinjak.
Najveći sportski događaj za mlade Evrope, koji promoviše vrijednosti i ideale sadržane u Olimpijskoj povelji, kao i mir, suživot i fair play, podržat će i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini, koja u 2019. godini slavi i 50. godina poslovanja u zemlji.
„Kao društveno odgovorna kompanija, Coca-Cola u Bosni i Hercegovini svojim aktivnostima kontinuirano pomaže zajednicu u kojoj posluje. Izuzetno smo ponosni što ćemo u godini kada obilježavamo i 50. godišnjicu poslovanja Coca-Cola sistema u Bosni i Hercegovini nastaviti našu predanost društvenim pitanjima mladih u Bosni i Hercegovini. Zahvaljujući ovom značajnom projektu, mladi iz svih krajeva zemlje ali i drugih evropskih zemalja će imati priliku da pokažu zbog čega jesmo i zbog čega trebamo biti ponosni na njih. Ovakvo lijepo i uzbudljivo putovanje našu prelijepu zemlju promovira na najbolji način, a mladim sportskim talentima daje priliku da razviju svoj puni potencijal“, istakla je Ruža Tomić-Fontana, generalna direktorica Coca-Cole HBC za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju i dodala kako je Coca-Cola jedan od najstarijih partnera Olimpijskih igara i sponzor Međunarodnog Olimpijskog komiteta, a devedeset godina dugo partnerstvo uspostavljeno je daleke 1928. godine
u Amsterdamu.
U čast ove jedinstvene saradnje danas je predstavljen i vizuelni identitet posebnog izdanja Coca-Cola bočice koja će nositi lik maskote Groodvy (Grudvi). Bočica, kojom će se približiti olimpijski duh i zajednički sa kupcima slaviti ovo partnerstvo, inspirativne mlade ljude i Olimpijadu mladih EYOF 2019., na našem tržištu bit će dostupna od početka februara.
Discipline u kojima će se mladi sportisti takmičiti su: alpsko skijanje, biatlon, skijaško trčanje, umjetničko klizanje, hokej na ledu, brzo klizanje, snowboard i karling.