gledatelji uživali
Rekordna gledanost BHRT-a za vrijeme Svjetskog prvenstva u Kataru
Uzimajući u obzir popularnost nogometa u našoj zemlji, tradiciju prijenosa svih utakmica s prethodnih Mundijala, ali i obavezujuće sadržaje i termine koje nalaže FIFA, tokom Svjetskog prvenstva BHRT/BHT1 uložio je sve napore i kapacitete da građanima BiH osigura gledanje Svjetskog prvenstva u nogometu
Nakon spektakularnog otvaranja Svjetskog prvenstva u nogometu, koje ste uživo mogli pratiti u programu BHT1 20. novembra, BHRT, kao vlasnik TV prava za Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru, za svoje gledatelje osigurao je bogat sportski program. Od početka Svjetskog prvenstva u Kataru zabilježili smo rekordnu gledanost programa, a sadržaji sa FIFA Svjetskog prvenstva Qatar 2022. bili su u Top 20 emisija.
Prijenos utakmice između Argentine i Hrvatske je dostigao rekord. Prema izvještaju o mjerenju gledanosti, sukupnim šerom većim od 55%, utakmicu je gledalo više od milion gledatelja širom Bosne i Hercegovine i na online sadržajima 350.000 gledatelja.
Uzimajući u obzir popularnost nogometa u našoj zemlji, tradiciju prijenosa svih utakmica s prethodnih Mundijala, ali i obavezujuće sadržaje i termine koje nalaže FIFA, tokom Svjetskog prvenstva BHRT/BHT1 uložio je sve napore i kapacitete da građanima BiH osigura gledanje Svjetskog prvenstva u nogometu.
Urednica Sportskog programa BHT1 Medina Šehić ističe da je koncept, u pripremi za ovaj događaj, bio da BHRT ponudi sadržaj koji će zanimati onu ciljnu grupu koja će gledati i utakmice. „Dakle, naše emisije bile su namjenjene ljubiteljima nogometa. Ranije smo – tokom ljeta i jeseni, u susret Svjetskom prvenstvu u Kataru, kroz različite forme i emisije naše gledatelje upoznali s organizacijom i pripremama za takmičenje, stadionima, zemljom domaćinom – njenom historijom, kulturom, tradicijom i načinom življenja, te sličnim tememe. U specijalnim emisijama tokom trajanja Mundijala obrađivali smo sportske odnosno nogometne teme, bavili smo se ekipama, igračima, taktikama, predviđanjima i analizama. Velike zasluge za vrlo kvalitetan sadržaj imaju naši stručni gosti u studiju kojima se i ovom prilikom zahvaljujem, bili su zaista izvrsni, i, usuđujem se reći – najbolji u regiji. Svakako, izgled našeg studija, moderna grafika, odlični voditelji i komentatori utakmica, te sjajna programska i produkcijska ekipa zadužena za realizaciju – elementi su koje čine ambijent iz kojeg je izašao ovako uspješan projekt na koji sam ponosna.”
U okviru realizacije Mundijala, Sportski program BHT1 je svim raspoloživim kapacitetima i maksimalnim angažmanom, pored direktnih prijenosa i snimaka, realizirao i specijalne emisije koje sadržavaju obavezne highlights odigranih utakmica, a uz voditelja uživo susrete su analizirali i naši stručni konsultanti i gosti.
Novitet u svim emisijama koje smo producirali, a koju su svesrdno i pohvalili mnogobrojni građani u svojim javljanjima, jeste i nova 3D tehnologija (Stype Kit System) koja je u studiju BHT1 omogućila 3D prikaze izabranih igrača sa statističkim parametrima, te virtuelnim formacijama prije početka utakmice, što je praćenje studijskih sadržaja gledateljima približilo na drugačiji i zanimljiviji način.
Za one koji nisu u svojim domovima ili uz male ekrane,utakmice i sve vezano za Svjetsko prvenstvo u Kataru, BHRT je omogućio da sadržaje SP Qatar 2022. prate putem našeg portala bhrt.ba, na dva dostupna streama – BHT1 i BHT HD, kao i na streamu našeg BHR1.
Multimedija Radiotelevizije Bosne i Hercegovine (BHRT) tokom Svjetskog prvenstva u Kataru ostvarila je historijsku gledanost i posjećenost. Samo portal BHRT-a (www.bhrt.ba) imao je preko 5,3 miliona posjeta od početka SP u Kataru, 20. novembra.
Podaci Google Analyticsa pokazuju kako je najviše posjeta portalu bilo tokom dana, dok građani nisu bili u svojim domovima, te za vrijeme utakmica reprezentacija Srbije i Hrvatske.
Utakmice ste mogle gledati putem dva naša linka, BHRT i BHRT HD, a na našoj stranici mogli ste pročitati preko 340 članaka koji su obrađivali temu Svjetskog prvenstva.
Posebno mjesto na portalu imale su analize fudbalskih mečeva koje su radile kolege BH radija 1, Marko Tešanović i Adnan Ljubović. Oni su svakodnevno analizirali utakmice koje su igrane dan prije.
Mjesec dana prije početka Svjetskog prvenstva, svake sedmice smo našim čitateljima omogućili da učestvuju u nagradnoj igri BHRT-a, BH Telecoma i Hisensea – Gledaj najbolje.
Društvene mreže BHRT-a posjetili Gvardiol, Achraf, Brozović. Tako je reach na Instagramu porastao za 234%, porastao je broj pratilaca, a objavljeno je preko 200 storyja i postova.
Posebno bi naglasili da je među posjetiteljima Instagram storyja BHRT-a bili reprezentativci Hrvatske, Srbije, Kanade i Maroka.
Prvi među njima je bio sjajni Joško Gvardiol, a nakon prolaska u osminu finala instagram storyje BHRT-a pratio je i Marcelo Brozović, a prije toga i neki od reprezentativaca Srbije. Posjetio nas je i jedini strijelac gola u utakmici za bronzu protiv Hrvatske, reprezentativac Maroka Dari Achraf.
Nekoliko stotina objava bilo je i na Facebook stranici i Twitteru BHRT-a.
Osim informacija vezanih za Svjetsko prvenstvo u Kataru, posjetioci i čitaoci Multimedije BHRT-a mogli su se informisati o aktualnim zbivanjima u Bosni i Hercegovini, regiji i svijetu, objavio je BHRT.