Može li BigData pomoći da se predvidi novi osvajač EURO 2016?
Fudbalski navijači, koji željno čekaju Europsko fudbalsko prvenstvo 2016 sada mogu iskusiti prednosti Big Data analiza iz prve ruke: web aplikacija, razvijena od strane novoosnovanog Bisnode Data Analytics Lab-a, može predvidjeti rezultate na osnovu procjene igre tima.
Prema web aplikacija Bisnode-a, Španija Engleska, Belgija i Švicarska imaju najveću vjerovatnoću da osvoje čitav kup. U finalima se predivđa igra između Belgije i Španije.
Način na koji Bisnode Big Data Analytics Lab radi predviđanja je taj da koristi nestrukturirane i razbacane web podatke u kombinaciji s analitičkim modelima.
Analizom intenziteta, snage napada i odbrane, historijskog rezultata itd, predviđa se kako bi svaka utakmica mogla završiti, rezultati grupe, ishod žlijeba i na kraju se predviđa ko će biti pobjednik.
Sva predviđanja će biti dostupna na http://footballcup2016.bisnode.com . Aplikacija će se kontinuirano ažurirati tokom prvenstva sa dnevno ažuriranim prediktivnim rezultatima na osnovu stvarnih performansi timova i rezultata utakmica.
“Sve je moguće u sportu i fudbalu, zato ga i volimo; ništa se ne može reći sa 100% sigurnošću. Međutim, modeli i rezultati su se kontinuirano uporedili na tržištima i pokazali su se kao vrlo snažni. To je razlog zašto možemo predvidjeti to da Španija, kao dvostruki šampion, ima najviše šanse da 2016.g postane šampion ponovo”, kaže Andreas Psaros, Privremeni komercijalni voditelj Big Data Analytics Lab-a, Bisnode.
Bisnode je uspostavio Big Data Analytics Lab da bi ponudio fleksibilan Hadoop ekosistem – “softver biblioteku” koja može obraditi velike skupove podataka. To znači da Bisnode može mjeriti i analizirati podatke zajedno sa Bisnode-ovim podacima i podacima koji povezuju svijet, takozvani Big Data.
“Vjerujemo da Bisnode Big Data Analytics Lab daje našim klijentima, koji su preplavljeni sa složenim, neprovjerenim idejama, priliku da sigurno testiraju njihove velike slučajeve korištenjem podataka. U isto vrijeme, možemo naučiti od njih.
To nam daje priliku da razvijemo ponudu usluga na osnovu tih iskustava. Ko ne želi kad pogriješi da brzo nauči? Big Data Analytics Lab to omogućava nama i našim klijentima“, rekao je Marcus Hartmann, izvršni direktor Big Data Analytics Lab, Bisnode.
Bisnode je vodeća evropska kompanija za podatke i analizu podataka. Mi pomažemo kompanijama da pronađu nove klijente i upravljaju odnosom sa klijentima tokom zajedničkog poslovanja. Mi smo pioniri u Big Data i omogućavamo našim klijentima da donose pametne odluke. Zapošljavamo 2.400 ljudi u 18 zemalja i sa sjedištem u Stockholmu, u Švedskoj.