karte za imaginarnu tekmu
Klub iz Njemačke “prepisao” ideju Željinih navijača
Cijena ulaznice je jedan euro, a klub je se pohvalio da je prodao više od 112.000 ulaznica mjesec dana prije zakazanog termina
Korona virus zaustavio je svijet sporta. Brojna takmičenja su odgođena, a najviše je pogođen nogomet gdje klubovi gube milione eura od TV prava i ulaznica.
U Evropi se igra samo u Bjelorusiji, a u ostalim evropskim državama nogometaši se nalaze u samoizolaciji gdje treniraju kako bi bili spremni za nastavak sezone.
Njemački velikan Lokomotiv iz Leipziga došao je na odličnu ideju za prikupljanje sredstava koji bi pomogli klubu da preživi krizu. Njemački klub je zakazao imaginarnu utakmicu koja se “igra” 8. maja, a za utakmicu su puštene ulaznice. Nijemcima je cilj prodati čak 120 hiljada ulaznica, onoliko koliko je bilo gledatelja na dvoboju polufinala Kupa kupova protiv Bordeauxa 1987. godine.
Cijena ulaznice je jedan euro, a klub je se pohvalio da je prodao više od 112.000 ulaznica mjesec dana prije zakazanog termina.
No, ideja kluba iz Leipziga za nas i nije nova. FK Željezničar je, podsjećamo, tako nešto napravio prije konačnog otkazivanja nastavka sezone do daljenjeg u BH Telecom Premijer ligi. Tada su Plavi s Grbavice, na inicijaticu svojih navijača štampali i prodavali karte, iako se znalo da navijači neće moći na tribine.
Željo je tada prodao blizu 2.000 ulaznica, i to po stvarnoj cijeni.