Anadolu Agency medijski pokrovitelj Fudbalskog kluba Sarajevo
Novinska agencija Anadolu Agency (AA) postala je medijski pokrovitelj jednog od najuspješnijih fudbalskih klubova u Bosni i Hercegovini, FK Sarajevo.
Radi potpisivanja ugovora sa AA veliko zadovoljstvo istakli su čelnici FK Sarajevo.
“Velika nam je čast što će, uz najjače bh. medije sa kojima već imamo potpisane ovakve ugovore, aktivnosti našeg kluba posebno pratiti i respektabilan međunarodni medij kakav je Anadolu Agency. Nadam se da ćete imati povoda da pišete o našim uspjesima, te da ćemo sarađivati na obostrano jer FK Sarajevo u narednom periodu želi napraviti veliki iskorak i na evropskoj sceni”, kazao je Dino Selimović, direktor FK Sarajevo.
Anadolu Agency 2020. godine obilježit će 100. godišnjicu postojanja.
„Plan je da do 2020. godine budemo među najboljim svjetskim medijskim agencijama na čemu naporno radimo svakim danom u svim našim servisima. Između ostalog, tim povodom odlučili smo se i na potpisivanje ugovora o saradnji sa sportskim brendovima, što je u BiH svakako Fudbalski klub Sarajevo. To je prvi ugovor ovakve vrste koji je potpisala naše agencija sa nekim sportskim kolektivom. Čast i zadovoljstvo nam je što smo potpisali ugovor o saradnji sa aktulenim prvakom BiH i jednim od najslavnijih klubova sa ovih prostora. Vjerujem da ćemo sarađivati na obostrano zadovoljstvo dugi niz godina“, rekao je Hakan Celik, direktor Anadolu Agency (AA) Balkans, odnosno servisa na bosanskom, hrvatskom i srpskom jeziku (BHS) koji je sa radom počeo 11. marta 2012. godine i za četiri godina postao respektabilna regionalna direkcija AA sa više od 100 pretplatnika, među kojima se nalaze najznačajniji mediji Balkana.
Nadu u veoma uspješnu saradnju AA sa FK Sarajevo izrazio je i Bakir Tiro, urednik sportskog servisa Anadolu Agency Balkans i član UEFA-inog medijskog odjela za Izbor najboljeg fudbalera u Evropi.
“Vijesti praćene videozapisima i fotografijama, Anadolu Agency servisira medijima u skladu s principima etičnosti, dinamičnosti i tačnosti. AA Balkans u prosjeku dnevno objavi 80 vijesti, 200 fotografija i 20 videozapisa. Naše najznačajnije priče svakodnevno se prevode i za ostale servise Anadolu Agency, odnosno na ostale jezike u sistemu naše agencije, te ih, osim u državama Zapadnog Balkana, koriste mnogi mediji u svim dijelovima svijeta od Azije, Afrike, preko zemalja Evrope, SAD-a… Iskreno se nadam da će FK Sarajevo bilježiti uspjehe, te da ćemo imati povoda da priče o timu sa Koševa, ne samo objavljujemo u medijima naše regije, već da će ih preuzimati i pretplatnici Anadolu Agency na svim kontinentima planete“, istakao je Tiro.
Anadolu Agency ima predstavništva u 86 zemalja i vijesti objavljuje na 11 jezika. U redovima agencije nalaze se pripadnici 79 različitih etničkih grupa, naroda. Anadolu Agency ima 2.360 uposlenih, dnevno proizvede 2.200 vijesti i 250 videozapisa, te 900 fotografija koji se svakodnevno nađu u medijima širom svijeta.