Zašto muškarci lakiraju jedan nokat i postavljaju na društvene mreže
Nekad su pripadnici jačeg spola okretali očima, kada bi žene objavljivale slike svojih svježe manikiranih noktiju na Instagramu, ali to sada rade i oni. Ali, iz nekih potpuno drugačijih razloga.
Radi se o kampanji “Polished Man”, koju je pokrenula neprofitna organizacija YGAP, koja za cilj ima podizanje svijesti o zlostavljanju djece, tražeći pritom od muškaraca da na svoje društvene profile postave slike svojih ruku, s nalakiranim jednim noktom.
Osnivač organizacije, Elliot Costello na tu je ideju došao prilikom svog posjeta organizaciji za ljudska prava Hagar International u Kambodži, gdje je upoznao mladu djevojku po imenu Thea. Prije nego što su se oprostili, Thea je njegove nokte obojila u plavo i tako se rodila ideja za kampanju.
Slavni muškarci, od glumaca do sportaša, već su prihvatili ovaj trend, ali i potpuno nepoznati ljudi, koji svakodnevno objavljuju slike na svojim društvenim mrežama.
Prema podacima ovog udruženja, svako peto dijete na svijetu pati od neke vrste tjelesnog i/ili seksualnog nasilja u dobi do 18 godina, a 90 posto nasilnika čine muškarci, i to obično oni koje djeca poznaju.
Lakiranjem jednog nokta, muškarci privlače pozornost te mogu potaknuti razgovor o ovom globalnom problemu, prenosi Index.hr.