zanimljiva teorija
Zašto logo marke na odjeći uvijek stoji na lijevoj strani?
Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu lijevu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni dio grudi
Logo modne marke, odnosno brenda, je nešto što odjeću koju nosite čini prepoznatljivom, a nažalost u današnje, moderno vrijeme, postao je i statusni simbol.
Međutim, interesantno je da se logo brenda uvijek nalazi na lijevoj strani odjeće, a izuzetak su one velike oznake preko cijelog odjevnog komada.
Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci da je na tom mjestu, logo brenda najupečatljiviji.
Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu lijevu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni dio grudi.
Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na lijevoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.
Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno, piše krstarica.com.
Prema studiji “Nelsen Norman” grupe zaključeno je da se korisnici više sjećaju marki kada se logotipi stavljaju na lijevu nego na desnu stranu.