Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

zanimljiva teorija

Zašto logo marke na odjeći uvijek stoji na lijevoj strani?

odjeca

Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu lijevu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni dio grudi

Logo modne marke, odnosno brenda, je nešto što odjeću koju nosite čini prepoznatljivom, a nažalost u današnje, moderno vrijeme, postao je i statusni simbol.

Međutim, interesantno je da se logo brenda uvijek nalazi na lijevoj strani odjeće, a izuzetak su one velike oznake preko cijelog odjevnog komada.

Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci da je na tom mjestu, logo brenda najupečatljiviji.

Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu lijevu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni dio grudi.

Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na lijevoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.

Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno, piše krstarica.com.

Prema studiji “Nelsen Norman” grupe zaključeno je da se korisnici više sjećaju marki kada se logotipi stavljaju na lijevu nego na desnu stranu.