Smail tvrdi da njegov izum garantuje dobar ulov ribarima
Smail Hodžić, zvani Majći, dugogodišnji inovator iz Banjaluke, izumio je kolekciju plutajućih novih sistema namijenjenih za sportski ribolov – novi turistički proizvod koji svim ljubiteljima ribolova garantuje dobar ulov.
Naime, zahvaljući ovom izumu ribolovac samo jednim zamahom udice može upecati više riba, a ne samo jednu.
Za ovaj patent Hodžić i njegov sin Edin, koji je učestovao u stvaranju izuma, dobili su 14 najvećih svjetskih priznanja, pišu Nezavisne novine.
“Nakon dugogodišnjeg istraživačkog rada kompletirali smo svoju ideju o novim turističkim proizvodima za sportski ribolov na samoj površini vode”, kaže Hodžić.
Ističe da je po svojoj koncepciji kolekcija plutajućih novih sistema revolucionarna, drugačija i daleko bolja u namjeni, efikasnosti i praktičnosti od svega što je dosad viđeno u sportskom ribolovu na samoj površini vode.
Prema njegovim riječima, ova praktična kolekcija ima novu tehniku ribolova, a samo jednim zamahom ribolovnog štapa može se upecati više riba odjednom.
“Imamo mnogo varijanti našeg turističkog proizvoda. Testove ove ribolovne tehnike najviše smo proučavali u Sredozemnom moru”, priča Hodžić.
Pojašnjava da je, kako bi se ulovila riba, potrebno u vodu ribolovnom praćkom baciti kao mamac obični hljeb.
“Nakon nekoliko minuta, ako u vodi ima riba i ako su nahranjene, skupi se jato. One se mogu vidjeti i na površini vode. Ribolovac tada zabacuje svojim štapom proizvod patent-dizajn zavezan za osnovni najlon preko sakupljenih riba”, objašnjava Hodžić i dodaje da je ovo samo jedna od više tehnika ribolova.
Poslije zabacivanja ribolovnog štapa nakon nekoliko minuta, kako dalje objašnjava Hodžić, dešava se ono najvažnije – jedna ili više riba je već ulovljeno jer postoji više udica na sistemu.
Smatra da je ova inovacija posebno interesantna za turističke kampove, a može se koristiti i za noćni ribolov uz dodatna LED svjetla, koja privlače ribe.
“Ova inovacija je proglašavana za projekat od opšteg značaja za grad Banjaluku i međunarodno je registrovan dizajn u Svjetskoj organizaciji za intelektualno vlasništvo (WIPO), čije je sjedište u Ženevi”, naglasio je Hodžić.
Prema njegovim riječima, testiranjem prototipova potvrđeno je da se radi o jednostavnim, ali efikasno moćnim proizvodima.