Reklama koja će natjerati muškarce da počnu raditi po kući
Reklama prikazuje ženu koja je odgovorna za odgajanje svoga sina, na poslu provodi punu satnicu i održava svoj dom čistim.
#ShareTheLoad u prijevodu bi značilo Podijelite teret, a ime je reklame koju je snimila agencija iz Mumbaija, a baca novo svijetlo na živote žena. Naime, ova je reklama uspijela deterđent za veš pretvoriti u moćnu poruku o dvostrukim standardima koji postoje između žena i muškaraca, piše LittleThings.
U reklami upoznajemo i oca prethodno spomenute žene koji odjednom shvaća da je njegovo vlastito ponašanje u kući preslikano i u životu njegove kćerke. Ova ga misao ražalosti i on odlučuje promijeniti svoj način života.
Reklama je zapravo njegovo pismo izvinjenja – kćerki, supruzi, ženama širom svijeta…
U Indiji se smatra da je ženino mjesto u kuhinji ili u praonici, ali ova reklama radi na razbijanju predrasuda i stereotipa. Muževi se potiču kako bi pomogli svojim suprugama u kući i da se varti ravnopravnost spolova unutar porodica.