Do 2. oktobra
Otvoren konkurs za najbolje komunikacijske projekte u regiji “Nagrada The!”
Na prošlogodišnji konkurs pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) raspisala je konkurs za najbolje komunikacijske projekte u regiji ”Nagrada The!”, a na konkurs se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Konkurs je otvoren do 2. oktobra do 18 sati.
Iz spomenute udruge su naveli kako uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću žele pokrenuti takmičenje u izvrsnosti te da stoga pozivaju agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja.
Na prošlogodišnji konkurs pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.
Najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država učesnica.
IZ HUOJ-a ističu kako se na konkurs mogu prijaviti kampanje realizirane tokom kalendarske godine, te da mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Krajnji je cilj, kako navode u spomenutoj udruzi, usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost.
Otvorene su prijave u devet takmičarskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, za odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja.
”Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti”, poručio je Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.