Očišćen vrh Vito u Tušilima
Na putu do vrha Visočice planinari pronašli opuške, flaše i konzerve
Planinari su u jednom pravcu išli tri sata i usput su sakupljali otpad na koji su naišli, a s obzirom na to da planina Visočica ima malo izazovniji teren, akcija je trajala ukupno 8 sati
Članovi i članice udruženja Ambasadori olimpijskih planina zajedno sa drugim planinarima, njih ukupno 18, protekle subote održali su eko akciju na planini Visočica, tačnije na vrhu Vito u Tušilima.
Akcija čišćenja protekla je u odličnom raspoloženju planinara i planinarki, a na put dug 12 kilometara krenuli su rano ujutru sa lokacije sela Tušila u podnožju planine Visočice. Planinari su u jednom pravcu išli tri sata i usput su sakupljali otpad na koji su naišli, a s obzirom na to da planina Visočica ima malo izazovniji teren, akcija je trajala ukupno 8 sati.
„Tokom ove akcije skupili smo jednu veliku vreću otpada, a najviše je bilo opušaka od cigareta, plastičnih flaša od vode i soka, te konzerve od hrane – upravo ono što posjetioci najviše konzumiraju u prirodi. Iz onoga što smo vidjeli zaključili smo da je planina Visočica prilično čista jer smo pronašli dosta manje otpada u odnosu na neke druge lokacije koje smo ranije čistili. Primjera radi, situacija u Kući spasa na Bjelašnici je bila prilično loša i tamo nas je zatekla deponija“, kazali su Ambasadori olimpijskih planina.
Ono što su istakli kao vrlo pozitivnu činjenicu jeste da su planinari, koji im se pridružuju u akcijama čišćenja otpada, veoma osviješteni po pitanju odlaganja otpada i sretni su kada očiste određeni dio planine.
Poručili su i kako se mora mijenjati svijest ljudi kako bi se „sačuvao naš jedini dom, naša priroda“, te kako je neophodno da bude što više kampanja koje će raditi upravo na organizovanju akcija čišćenja i koje će okupljati dobrovoljce spremne da pomognu da se priroda oslobodi od otpada.
Čišćenje rute do vrha Visočice dio je kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“, koju u saradnji sa Ambasadorima olimpijskih planina provodi kompanija Molson Coors sa svojim Ožujskim pivom.
Cilj ove kampanje je da pokaže kakve sve prirodne ljepote Bosna i Hercegovina ima, ali i da podigne svijest o tome koliko se malo o njima brinemo i kako možemo i moramo više. Očuvanje prirodnih bogatstava, poručili su iz ove kompanije, treba biti prioritet svih građana i građanki Bosne i Hercegovine.