Institut za zdravlje i sigurnost hrane
INZ obrazovnim institucijama uputio dopune procedura za zaštitu od Covid-19
Ovim Vodičem su definirane osnove koje se tiču školskog nastavnog procesa, trajanja nastave, školskih sekcija i vannastavnih aktivnosti, organizacije rada s djecom u vrtićima, postavljanje i funkcioniranje dez-barijere za noge, epidemiološki upitnik i Lista kontakata, obavještavanje epidemiologa, te program obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja
Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica (INZ) je protekle sedmice, uoči nastavka školske godine, svim predškolskim i školskim ustanovama u Zeničko – dobojskom kantonu uputio “Izmjene i dopune procedura za rad odgojno-obrazovnih ustanova”, odnosno Vodič za unapređenje biosigurnosti u kontekstu Covid-19 na fakultetima, u školama i vrtićima.
– Kada se posmata područje ZDK, u prethodnom periodu bio je manji stepen zaraženosti osoblja u školama i mnogo manji stepen zaraženosti među djecom u odnosu na opću populaciju. Razlog tome su i mjere koje sve škole na području ZDK provode vrlo intenzivno. Po metodologiji koju je razvio Institut, sve škole u ZDK su napravile svoje vlastite planove djelovanja, vrše procjenu rizika, evidentiraju nepovoljne događaje, imaju predviđene planove preventivnih i korektivnih akcija i sve to dokumentuju, pa se može reći da su škole na području ZDK u ovom momentu sigurne, a učenici i nastavnici su manje ugroženi u školama nego na drugim mjestima i u odnosu na opću populaciju – navodi načelnik Službe za školsku higijenu INZ-a doc.dr Nino Hasanica.
Ovim Vodičem su definirane osnove koje se tiču školskog nastavnog procesa, trajanja nastave, školskih sekcija i vannastavnih aktivnosti, organizacije rada s djecom u vrtićima, postavljanje i funkcioniranje dez-barijere za noge, epidemiološki upitnik i Lista kontakata, obavještavanje epidemiologa, te program obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja.
– Naglasili smo da su ove mjere samo dio cjelokupnih mjera koje trebaju provoditi i da one ne isključuju druge mjere. Uz to, svaki vrtić, škola ili fakultet trebaju, da bi bili uspješni, da u sve ugrade svoje posebnosti i specifičnosti, od broja ulaza, površine učionica i prostora za rad, putanja kretanja, korištenja mokrih čvorova, jer ne postoje dvije istovjetno građene obrazovne institucije – ističe Hasanica, dodajući da su oprez i odgovornost ono čime se moraju voditi timovi u školama prilikom izrade i dorade svojih planova, saopćeno je iz Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.