očekivani rezultati
Harvardova studija: Kako učenje na daljinu utječe na djecu
Zasigurno roditelji i odgajatelji primjećuju razliku u ponašanju otkako je početak pandemije uveo učenje na daljinu milionima djece
Nova studija s Harvarda pokazala je da se djeca ponašaju lošije tokom učenja na daljinu nego u učionici, što vjerovatno gotovo nikoga ne iznenađuje. Ipak, prilično je utješno imati potvrdu vlastitih zapažanja. Dakle, istina je, vaše se dijete zbilja ponaša lošije tokom online nastave na način koji čak i ne izgleda kao da mu je karakteristično.
Približno 400 porodica učestvovalo je u istraživanju, gdje su pojedina djeca praćena tokom vremena kako bi se vidjelo kako su se njihovo ponašanje ili navike mogli promijeniti nakon pojave učenja na daljinu. Rezultati nisu bili strašno šokantni.
Stephanie Jones, harvardska istraživačica i suvoditeljica Inicijative za rano obrazovanje Saula Zaentza, rekla je: “Otkrili smo da je njihovo ponašanje bilo lošije dok su učestvovali u nastavi na daljinu u usporedbi s tim kad su bili u osobnom ili hibridnom učenju.”
“Vjerovatno je to rezultat nestabilnosti i neizvjesnosti koji dolaze s učenjem na daljinu, stresa koji predstavlja za porodice i tjeskobe povezane sa širim zdravstvenim uvjetima koji se podudaraju s učenjem na daljinu”, rekla je Ed Sourceu.
Zasigurno roditelji i odgajatelji primjećuju razliku u ponašanju otkako je početak pandemije uveo učenje na daljinu milionima djece.
“Većina djece prvi put u životu uči od kuće, što dovodi do novih izazova u odnosima za roditelje i djecu bez obzira na dob”, kaže za Romper Beth Tyson, psihoterapeutkinja i savjetnica za traume u djetinjstvu. “Odrasli se bore s frustracijom zadovoljavanja emocionalnih potreba svoje djece, a istovremeno ih drže na pravom putu u akademskom smislu.”