Posvećeni ljudima i vijerni zdravlju
Galenika – farmaceutski gigant s tradicijom dugom 76 godina
Strateški cilj Galenike je dalji razvoj kompanije i istraživanja na polju farmacije, a pri tome se ne isključuje mogućnost daljeg širenja putem akvizicije
Galenika je prisutna na tržištu već 76 godina i vrijedi za giganta farmaceutske industrije. Pouzdan brend zasnovan na kvalitetu i tradiciji, veoma dobro poznat starijim generacijama, ali i onim mlađim, uvijek je bio izuzetno voljen među svim generacijama korisnika. 2017. godine Galenika je postala dio brazilske NC Grupe, koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u cijeloj Latinskoj Americi. Ovo je bila glavna akvizicija NC Grupe u Evropi i rezultirala je pravim strateškim partnerstvom. Na tržištu Bosne i Heregovine Galenika je prisutna sa lijekovima na recept, OTC lijekovima (bez recepta), kozmetičkim proizvodima, kao i dodacima prehrani, uključujući i proizvode za jačanje imuniteta.
Galenika je prošla proces transformacije u kompaniju orijentisanu na budućnost sa jasnom poslovnom misijom i farmaceutsku kompaniju sa inovativnim načinom razmišljanja. Tokom prethodne tri godine kompanija je prošla intenzivni period investicija zahvaljujući kojima se repozicionirala i zauzela visoko i stabilno drugo mjesto po udjelu na farmaceutskom tržištu u Srbiji. Direktan rezultat nove vizije i poslovne strategije rezultirao je dodatnim rastom prodaje u regiji – Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Sjeverna Makedonija za 32%. Galenika je povećala prisustvo i na međunarodnim tržištima van regiona sa 4 nova tržišta i aktivno je prisutna na 14 tržišta u Evropi, Bliskom istoku i Africi, gde je izvoz povećan više nego dvostruko.
Prioritet broj jedan u Galenici su zaposlenici, jer osnovni resurs svake kompanije čine ljudi i njihove sposobnosti i vještine. Kompanija konstantno ulaže u ljudske resurse, te otvara nova radna mjesta, a posebnu pažnju Galenika pridaje stvaranju i razvoju kulture zdravog radnog okruženja. Tim Galenike u proteklom izazovnom periodu za sve ljude na planeti, pokazao je efikasnost, inovativnost i posvećenost.
„Vizija Galenike je da bude kompanija koja donosi inovacije, kreira trendove i ne krije ambicije da ponovo s pravom stekne poziciju regionalnog lidera. Galenika je dinamičnija nego ikad ranije i sam kvalitet proizvoda i usluga odgovara modernim zahtjevima tržišta, te mi i dalje nastavljamo biti pouzdan partner zajednici u kojoj poslujemo. Naše investicije će biti usmjerene na savremene potrebe tržišta, te potrebe pacijenata i potrošača, što vjerujemo da će biti ostvareno kroz potencijal našeg profesionalnog regionalnog tima“ – izjavila je Alma Krilić Hrapović, regionalni menadžer za razvoj podaje u Galenici.
Strateški cilj Galenike je dalji razvoj kompanije i istraživanja na polju farmacije, a pri tome se ne isključuje mogućnost daljeg širenja putem akvizicije. U kompaniji se radi na dodatnom povećanju proizvodnje i prodaje na regionalnim i međunarodnim tržištima. Također, istražuju se inovativni načini promocije postojećih proizvoda, a kompanija je posvećena i značajnom rastu portfolija – registracijom i lansiranjem po pet novih proizvoda godišnje, u narednih pet godina. Kompanija je predana strateškim partnerstvima, a poseban fokus stavlja na regionalni rast uključujući i tržište BiH.
Galenika se zalaže da bude stabilan i pouzdan partner za pacijente i potrošače, zaposlenike, partnere, kao i zajednicu. Kao poslovni subjekt sa dugom poslovnom tradicijom, kojeg potrošači pamte i vole, čiji glavni cilj uključuje odgovorno poslovanje kako u finansijskom, tako i u socijalnom pogledu, Galenika ostaje posvećena ljudima i vijerna zdravlju.
Farmaceutska kompanija Galenika osnovana je 1945. godine. Krajem 2017. godine, postala je dio NC Grupe (www.gruponc.net.br), koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u cijeloj Latinskoj Americi. Strategija Grupe jeste razvoj Galenike kao moderne i fleksibilne kompanije, fokusirane na istraživanja i razvoj, koja konstantno radi na unaprijeđenju svojih proizvoda za unaprijeđenje zdravlja i kvaliteta života, na zadovoljstvo potrošača i korisnika.