Mystical Balkans
BiH, Srbija i Crna Gora zajedno će jačati turizam i promovisati ih na tržištima od interesa
Turizam je ključni sektor za ekonomski razvoj Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Ove zemlje nude raznoliku ponudu prirodnih ljepota, kulturne baštine i avanturističkih aktivnosti koje mogu privući veliki broj turista iz cijelog svijeta
Tokom učešća na ITB Berlin, najvećem svjetskom sajmu turizma, Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo, Turistička organizacija Republike Srpske (TORS), Turistički klaster Hercegovi, Nacionalna turistička organizacija Srbije (NTO Srbija), Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO Crne Gore) i USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam), potpisali su Zajednički plan implementacije.
Plan su potpisali Vesna Hasanović iz Visit Sarajevo, Marija Vukoja iz Turističkog klastera Hercegovine, Miodrag Lončarević iz TORS-a, Marija Labović iz NTOS-a, Ana Tripković Marković iz NTOM-a i Ibrahim Osta iz USAID Turizam.
Ovaj Plan nastoji uspostaviti okvir za saradnju u zajedničkim marketinškim aktivnostima na emitivnim tržištima od zajedničkog interesa s ciljem poticanja saradnje i jačanja odnosa između država regiona u razvoju turističkog sektora, što će rezultirati održivim rastom turističkog sektora u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, te dugoročno doprinijeti privrednom razvoju regije.
Turizam je ključni sektor za ekonomski razvoj Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Ove zemlje nude raznoliku ponudu prirodnih ljepota, kulturne baštine i avanturističkih aktivnosti koje mogu privući veliki broj turista iz cijelog svijeta.
Međutim, kako bi se pozicionirali kao konkurentna destinacija na globalnom turističkom tržištu, neophodno je da te destinacije sarađuju i koordiniraju svoje marketinške napore, posebno na udaljenim tržištima.
Tri zemlje će udružiti resurse i maksimizirati učinak zajedničkih marketinških aktivnosti s ciljem povećanje vidljivosti zemalja. Također, ovom saradnjom potiče se razmjena najboljih praksi i znanja kako bi se razvilo zajedničko razumijevanje ciljnih tržišta i njihovih turističkih trendova i profila putnika, saopćeno je iz Turističke zajednice KS.