Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Život i smrt ovog dječaka na YouTubeu je gledalo preko milion ljudi

caleb

“Ovi je tako tužno, jučer i danas neprestano plačem”, “u suzama sam zbog ove vijesti”, “bog blagoslovio ovu predivnu porodicu”. Ovo su samo neki od komentara koji se pojavili tokom oproštaja od 13-godišnjeg Caleba Bratayleyja čiju je komemoraciju putem Facebooka gledalo na desetine hiljada  gledatelja.

Za razliku od prijašnjih slučajeva, ovog puta nije se radilo o žalovanju zbog tužne sudbine teško bolesnog tinejdžera već u prvom redu zbog toga što su Caleb i njegove dvije sestre zvijezde izuzetno popularnog YouTube kanala porodice  Bratayley.

[yuzo_related]

Caleb je preminuo iznenada, zbog problema sa srcem, a od sličnih zdravstvenih problema pate i neki drugi članovi njegove porodice.

Međutim, šira javnost zahvaljujući ovom live streamu dobila je uvid u neobičan svijet porodice  s YouTubea, nove vrste reality zvijezda od kojih neke imaju i ogroman broj sljedbenika iako većina nas za njih nikada nije čula.

Naravno, prijenos su mnogi u komentarima dočekali “na nož” kritizirajući porodicu  zbog poteza koji u najmanju ruku smatraju neetičnim, ali i bizaran trend među roditeljima koji od svoje djece rade reality zvijezde.

Naime, porodica Bratayley (nije njihovo pravo prezime) ime gotovo dva miliona sljedbenika, a povezani su s Maker Studios, firmom u vlasništvu Disneyja zahvaljujući čemu je njihov kanal skupio preko milijardu pogleda.

S druge strane, postoje i oni koji smatraju da je komemoracija bila dostojanstvena, a obitelj je kasnije imala i privatan pogreb koji, naravno, nije emitiran.

“Granice su veliki problem na YouTubeu, pogotovo kad se radi o porodicama. Želimo da se naša djeca osjećaju sigurno. Moja kći ima tri godine i uskoro će postati dovoljno stara da nam kaže kada više u ovome neće htjeti učestvovati. Ako zbog svega počnu osjećati pritisak, više to nećemo raditi”, rekao Austin Null čiji obiteljski kanal prati preko 300 hiljada ljudi.

Dopisnik BBC-ja iz Los Angelesa Peter Bowes koji prati uspon online celebova ove vrste smatra da se ideja celebrityja mijenja zahvaljujući društvenim mrežama: “Dosta ljudi u Hollywoodu tvrdi da danas postoji mali broj pravih celebova jer toliko je jednostavno pojaviti se na ekranu. Ovdje u SAD-u mnogi gube interes za ‘profesionalno slavnim osobama i raste interes za novim sojem ljudi”.