Britanija i SAD
Trgovine skrivaju nestašice na policama fotografijama proizvoda
Vlasnici tih trgovina su se prepali da će prazne police loše utjecati na psihologiju njihovih kupaca pa su počeli, umjesto pravih proizvoda, na police navlače zastore na kojima su fotografije tih proizvoda
Nestašice uzrokovane zastojima u opskrbi u Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama ostavile mnoge prodavaonice s praznim policama.
Vlasnici tih trgovina su se prepali da će prazne police loše utjecati na psihologiju njihovih kupaca pa su počeli, umjesto pravih proizvoda, na police navlače zastore na kojima su fotografije tih proizvoda.
Na police umjesto pravih boca s pićima stavljaju prazne.
Kad podignete zastor, onda iza njega vidite police s tek pokojim proizvodom u odnosu na izbor koji je postojao prije recesije uzrokovane pandemijom.
Na hladnjake sa staklenim vratima koji su nekad bili puni raznih napitaka, sada pak lijepe naljepnice s fotografijama napitaka.
Taj trik vrlo je realističan izdaleka, ali je nejasno zašto misle da će se kupac osjećati psihološki stabilnije ako otvori hladnjak te u njemu nađe tek 3-4 bočice.