pokvario se motor
Ovako iz pilotske kabine izgleda prinudno slijetanje na autocestu
Zanimljivo je da je prvi izbor Frasera bio most, ali kako je bio suviše prometan, odlučio je sletjeti u rijeku. Međutim, u zadnjem trenutku uočio je autocestu i odmah krenuo u fazu slijetanja
Letjeti avionom je nezaboravno iskustvo, ali nosi i brojne rizike.
To je na svojoj koži osjetio Vincent Fraser, koji je odlučio na Dan očeva iznenaditi svog oca letom u avionu. Fraser je pilotsku dozvolu stekao prošle godine, a do danas je prikupio nešto manje od 100 sati leta. Iako nema iskustva, mentalitet vojnika naučio ga je da nikad ne odustane.
A najviše od svega valja imati pribranosti u situaciji u kakvoj su se našli Fraser i njegov otac. Na visini od 5000 stopa motor njegovog aviona je jednostavno otkazao. Kad su pali na svega 1000 stopa, bilo je jasno da moraju pokušati s manevrom prinudnog slijetanja, a to je značilo što prije pronaći odgovarajuću podlogu.
Kao u nekim prijašnjim slučajevima prinudnog slijetanja, i Fraser je na koncu odlučio sletjeti na cestu. Usred bijelog dana na autocesti ima automobila, a on mora u Aero Commanderu 100 sletjeti sigurno i pritom paziti na druge sudionike u prometu, ali i na energetske kablove između dalekovoda.
Zanimljivo je da je prvi izbor Frasera bio most, ali kako je bio suviše prometan, odlučio je sletjeti u rijeku. Međutim, u zadnjem trenutku uočio je autocestu i odmah krenuo u fazu slijetanja. Slijetanje je prošlo na najbolji mogući način, bez ozlijeđenih i materijalne štete. Tri dana kasnije motor aviona je popravljen pa je avion uzletio s autoceste i nastavio let do obližnjeg aerodroma. Ali ovaj put je policija prije zaustavila promet na autocesti.
Fraser se na Floridu vratio komercijalnim letom. “Mislim da ću nastaviti pilotirati. Ali sada se trebam malo odmoriti od aviona. Sretan sam što sam živ i što niko nije ozlijeđen”, zaključio je Fraser.