Rat Youtubera
Za dva dana izgubio dva miliona pretplatnika na Youtubeu
U petak je Tati Westbrook, onima koji prate taj dio YouTube scene dobro poznata make-up i beauty influencerica, na YouTubeu objavila čak 43 minute dug video u kojem je u detalje raščlanila svoj odnos s Charlesom
James Charles, jedan od vodećih beauty influencera na YouTubeu, posljednjih dana proživljava pravu dramu nakon što je u svega 48 sati izgubio čak dva miliona pretplatnika na tom videoservisu. Razlog – svađa s drugim (uticajnijim) influencerom.
U petak je Tati Westbrook, onima koji prate taj dio YouTube scene dobro poznata make-up i beauty influencerica, na YouTubeu objavila čak 43 minute dug video u kojem je u detalje raščlanila svoj odnos s Charlesom, odnosno sve načine na koje ju je on prešao.
Westbrook je i vlasnica kompanije koja proizvodi dodatke prehrani, a godinama je podupirala i gurala Charlesa na YouTube sceni. Ne čudi stoga što je izgubila živce kad je u aprilu vidjela njegov Instagram Story na kojem reklamira dodatke prehrani, ali one koje proizvodi njoj konkurentska kompanija.
Tokom 43 minute opisivala je kako su ona i njen muž godinama bili Charlesovi mentori i kako su mu davali poslovne savjete, a potom je priznala da ju je njegova odluka da reklamira konkurenciju šokirala.
“Ne radi se tu samo o jednoj stvari. Nisu u pitanju samo vitamini. Lagao mi je i nije pokazao nimalo poštovanja prema meni”, rekla je 37-godišnja influencerica.
Njen video je u prva 24 sata pogledan 11 miliona puta, a dosad je skupio 24 miliona pregleda.
Charles se brani da mu je konkurentska kompanija pomogla pružanjem zaštite u opasnoj situaciji (o kojoj nije rekao ništa više) na Coachelli. U petak navečer je nakon Tatina videa objavio svoju verziju događaja i izvinjenje.
“Razočaran sam u samog sebe jer sam uništio naš odnos koji mi je mnogo značio, iako to nisam uvijek na najbolji način pokazivao”, rekao je nenašminkani make-up guru.
Westbrook ga je optužila da je na jednom društvenom okupljanju iznosio komentare zbog kojih ju je bilo sramota.
“U ovom trenu nije važno šta je istina, važni su osjećaji. Bez obzira na to što se dogodilo, povrijedio sam dvije važne osobe”, rekao je Charles u videu koji je pogledan 22 miliona puta.
Na početku cijele drame Charles je imao 16,5 miliona pretplatnika na YouTubeu. Sad ih ima 14,5 miliona. S druge strane, Westbrook je u istom periodu dobila 1,5 miliona pretplatnika.
Mnogi su uvjereni da je ovo kraj Charlesove karijere, dok drugi tvrde da će ga YouTube spasiti. Naime, iako je Tati u petak bila broj jedan na američkom trendingu, u subotu je njen video u potpunosti nestao s tog popisa. Kako tvrde oni koji nisu skloni Jamesu, kompaniji se više isplati spašavati njega nego podržati Tati.
Prije nego što su se zakrvili, oba kanala su konstantno rasla, a u posljednje dvije sedmice svakog dana im se broj pretplatnika povećavao za nekoliko hiljada.