"Savage X Fenty"
Rihanna ima novo zaštitno lice svog modnog brenda
Rihannin brend postao je instantni hit, jer su žene diljem svijeta u njenu rublju prepoznale seksipil i mogućnost da se osjećaju zavodljivije bez obzira na to koji konfekcijski broj odjeće nose
Pjevačica Rihanna (31) posljednjih godina svu svoju kreativnu energiju usmjerava na dizajniranje donjeg rublja.
Tako je stvorila marku donjeg rublja “Savage X Fenty” s veličinama za sve žene i time pokorila tržište koje je do sada bilo usmjereno gotovo isključivo mršavicama.
Iako je i sama Rihanna posvećena reklamiranju svog brenda pa ju se često može vidjeti u golišavim editorijalima, i ona ima svoje ambasadorice.
Sada je jedna od njih postala američka pjevačica i plesačica Tinashe (26). Iza sebe ima četiri studijska albuma, ali još nije stekla planetarnu popularnost.
Rihannin brend postao je instantni hit, jer su žene diljem svijeta u njenu rublju prepoznale seksipil i mogućnost da se osjećaju zavodljivije bez obzira na to koji konfekcijski broj odjeće nose.
Pjevačica je inače velika zagovornica inkluzivnosti i promocije različitih tipova ljepote, a svojim primjerom pokušava pokazati ženama da se mogu dobro osjećati u svojoj koži bez obzira na to koliko teže. Čini se kako je to prepoznala i u Tinashe, pa ju je oduševljeno primila u svoj tim.
Njena linija donjeg rublja u prvoj godini zaradila je nevjerovatnih 72 miliona dolara, a cijene proizvoda su pristupačne, čak i za naš džep. RiRi tange primjerice koštaju oko 20 KM.