7. stoljeće
Reklama za pivo oduševila regiju: “Nagrabusiše Hrvati ba pravo”
Okanović je rekao kako se htio malo i našaliti sa susjedima, a cijeli je projekt bio pomalo “frkovit”
Goran Navojec, Goran Bogdan i Rene Bitorajac trojac je koji je već “standardno” zvijezda u reklamama Ožujskog, a ovih dana predstavljena je nova kampanja “Ostajemo di smo”. Nakon što je prikazana prva reklama, mogli su se pronaći mahom pozitivni komentari. Prvu reklamu slijedit će još tri manja remindera, a cijelu kreativu vodio je Almir Okanović iz BBDO-a.
Reklama nas vraća 1400 godina u prošlost, u 7. stoljeće i na Veliku seobu naroda, na mukotrpan put koji su naši preci morali prijeći kako bi došli tu gdje smo danas.
Almir Okanović iz BBDO-a rekao je da je ovo riskantna ideja, a takve su i sve ideje koje predstavljaju:
– Malo je drugačije jer se ulazi u prošlost, ali je istovremeno i aktuelno jer se priča o iseljavanju. Htio sam govoriti o problemu, adresirati ga, ali je jako teško racionalizirati ga i raspravljati o tome zašto ljudi iseljavaju. Odlučili smo da je najbolje krenuti od onda kad su ljudi počeli dolaziti na ove prostore, od 7. stoljeća i poručiti da se naša sudbina veže uz ove prostore u dobru i u zlu.
Okanović je rekao kako se htio malo i našaliti sa susjedima, a cijeli je projekt bio pomalo “frkovit” jer su ideje dobre, ali pomalo riskantne i “rubne”. Kad je Ožujskom predstavio ideju, prvo su se uplašili, ali su imali beskrajno povjerenje s obzirom na sve prijašnje projekte. Osim toga, istraživanja su potvrdila da takav sadržaj “prolazi”. Reakcije su na kraju bile pozitivne, a svi su oduševljeni.
Redatelj Bruno Anković rekao je da su reakcije izvrsne, ne samo u Hrvatskoj nego i u cijeloj regiji, a reklama je čak došla do Poljske, Rusije…