Povučena reklama jer je previše perverzna
Japan je zemlja koja ima ozbiljnih problema s odnosom prema ženama. Od toga da društvo daje slabu ili nikakvu potporu majkama koje žele rediti, od političke podzastupljenosti na važnim pozicijama pa do otvorenog šovinizma u svakodnevnom životu.
U tom duhu je bila i reklama grada Shibushi na otoku Kyushu kojom su htjeli potaknuti lokalnu industriju koja uzgaja jegulje. U najblažu ruku vrlo bizarnom videu, u pozadini kojeg je nježna muzika na klaviru, glavna je zvijezda djevojka u crnom kupaćem kostimu.
Na početku snimke ona pliva bazenom i traži da je se nahrani, da bi u naknadnim scenama sjedila uz bazen, jela sendviče i igrala se hula hopom. No, nakon što je je djevojka “provela godinu dana” debljajući se pokraj tog bazena u jednom trenutku skoči u vodu i u zraku se pretvori u jegulju te kaže veselo “doviđenja” prije nego otpliva dalje.
Istovremeno muški narator objašnjava kako se se zakleo da će je “njegovati i hraniti s pažnjom”. Na ekranu potom vidimo komade jegulje kako se prže na gradelama, a spot završava rečenicom “Mi se zaista brinemo za naše jegulje”.
Reklamu su ubrzo svi napali zbog perverzije (“izgleda kao otmica djevojke” – rekli su neki komentatori), a grad je bio prisiljen povući je s televizije.
https://www.youtube.com/watch?v=Xb8VgJjNSW8