The Weeknd
Poznati pjevač “iz svog džepa” platio 11 miliona KM za nastup na Super Bowlu
Uz The Weeknda su pozornost privukli i plesači, čije su glave bile omotane u zavoje
Nakon što su prošle godine Jennifer Lopez i Shakira oduševile publiku svojim nastupom na poluvremenu Super Bowla, ove godine za taj se spektakl pobrinuo pjevač The Weeknd, koji je u pratnji plesača izveo niz svojih uspješnica, među kojima i pjesme Blinding Lights, Starboy i Can't Feel My Face.
30-godišnji pjevač nije želio da ga organizatori Super Bowla plate za njegov nastup te je sam uložio nevjerovatnih sedam miliona američkih dolara (više od 11 miliona KM) u 13 minuta svog performansa, piše Men's Health.
Iako je ova vijest mnoge šokirala, to i nije tako neuobičajeno. J.Lo i Shakira prošle godine su također pristale na isti dogovor, a o tome je za Forbes progovorio Marc Ganis, predsjednik konsultantske firme Sportscorp.
“Spremni su nastupati besplatno, pa čak i subvencionirati troškove proizvodnje putem svoje izdavačke kuće ili promotora koncerata. Čak i najveća imena moraju se neprestano promovirati. Show na poluvremenu Super Bowla idealna je prilika za to”, objasnio je.
Uz The Weeknda su pozornost privukli i plesači, čije su glave bile omotane u zavoje.
“Značaj zavoja za glavu odražava se na apsurdnu kulturu hollywoodske slavne osobe i ljude koji manipuliraju sobom iz površnih razloga kako bi udovoljili drugima”, rekao je pjevač.