Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Ona zna, uspjela je: Kako postati influencer i zarađivati velike pare

ona zna

Iako se većina vas spremna kladiti da influenceri ne rade baš ništa, to baš i nije tako. Činjenica je da neki zarađuju prilično dobro i dobivaju gomilu poklona, no njihov posao ne svodi se samo na jednu fotku dnevno na Instagramu nego je tu i puno posla koji se ne vidi.

Ako i dalje maštate o uspješnoj karijeri na Instagramu, Amber Venz Box (90.000 pratitelja na Instagramu), osnivačica kompanije rewardStyle i aplikacije LIKEtoKNOW.it (3 miliona pratitelja na Instagramu), koje vrijede milijardu dolara, otkrila je pet stvari na koje morate obratiti pažnju kako biste se probili na influencerskoj sceni.

1. Stvorite vrijedan sadržaj

“Od tutorijala do savjeta za kombiniranje odjeće, postoje brojni načini kako stvoriti sadržaj koji će privući publiku. Važno je osigurati se da stvarate nešto zanimljivo svojoj publici što joj pruža određenu vrijednost. Šta ih možete naučiti?” pita Amber.

2. Objavljujte redovno

“Ne samo da vaš sadržaj treba privući ljude nego mora biti i pouzdan. Držite se rasporeda objavljivanja kako bi vaša publika znala da se ima zašto vratiti na vaš profil svakog dana”, dodaje.

3. Izgradite zajednicu

“Izgradnja zajednice s vašim pratiteljima je ključna za vaš uspjeh, no nemojte izbjegavati komunikaciju s drugim influencerima. Ne samo da možemo pomoći jedni drugima nego vam ta nova poznanstva mogu donijeti bogat sadržaj koji će vam dugoročno pomoći”, tvrdi Amber.

4. Budite spremni na promjene i nove platforme

“Dinamika društvenih mreža se stalno mijenja pa budite spremni na prilagodbu (kako smo živjeli bez videa koji nestaju?). Osim toga, mijenjaju se i algoritmi distribucije sadržaja. Nove platforme i medije gledajte kao priliku da svoj brend i poruku proširite većoj publici”, ističe.

5. Platforma nije posao

“One su fantastičan alat za povećanje publike, no objavljivanje samo na jednom mjestu neće vam dopustiti da izgradite svoj biznis. Zbog hirovitosti platforme vaš bi brend mogao iznenada nestati. Ako se pobrinete da ste na različitim platformama, mogli biste povećati svoje prihode”, zaključila je.