"The Office"
Netflix izgubio najpopularniju seriju na platformi
Američki pretplatnici gledali su 57.1 milijardi minuta ove serije. Takav rezultat ujedno je čini najpopularnijom na svim streaming platformama
Streaming platforma Netflix 01. januara ove godine izgubila je mnogo vrijednog sadržaja. Fanovi serije “The Office” ne mogu više gledati ovu seriju na stranici već se moraju pretplatiti na Comcast.
To je veliki gubitak za Netflix. Američki pretplatnici gledali su 57.1 milijardi minuta ove serije. Takav rezultat ujedno je čini najpopularnijom na svim streaming platformama. Iako je ovo veliki gubitak za Netflix, sasvim sigurno će i popularnost serije pasti jer Netflix kao platforma privlači mnogo korisnika.
Netflix u potpunosti dominira vremenom streaminga kroz žanrove i ciljanu publiku. Također je uspio uvrstiti neke od svojih originala u prvih 10, iako su imali manje epizoda od dugogodišnjih, licenciranih serija koje čine veći dio liste.
Kompanija je sposobna promocijom doći ko korisnika neovisno koji sadržaj je u pitanju tako da gubitak jedne serije pa i napopularnije na ovoj platformi ne bi trebalo narušiti popularnost Netflixa, međutim ukoliko se ponove ovakvi gubici sigurno je da će konkurencija to iskoristiti.