kupovina pregleda
Koliko košta da postanete poznati na Youtubeu? Da, i to se može kupiti
Zbog toga se mnogi izvođači i influenceri odlučuju na kupovinu pregleda i sponzorirane objave. Taj trend postao je posebno popularan među mlađim generacijama
U današnjem svijetu dobiti svoje mjesto pod suncem na stazi slavnih nije nimalo lagan zadatak. U bespućima interneta mnogi ljudi takmiče se u tome da budu primijećeni i privuku pažnju, stoga i ne čudi da se neki od njih odlučuju dati i pozamašnu svotu novca za veći broj pratitelja, pregleda i klikova.
To je posebice slučaj kod onih koji žele biti primijećeni na YouTubeu. Već i ptice na grani znaju da veći broj pregleda na videu znači i veću popularnost. Video koji ima milion pregleda zasigurno nam je primamljiviji za gledanje od onog koji nema niti 10.000.
Zbog toga se mnogi izvođači i influenceri odlučuju na kupovinu pregleda i sponzorirane objave. Taj trend postao je posebno popularan među mlađim generacijama.
“U pitanju je poznata taktika, kojoj se ne okreću samo naše regionalne zvijezde već i brojni svjetski muzičari. Naime, ako imate dobar broj pregleda pjesme na YouTubeu, veća je vjerovatnoća da ćete dobiti bolje pare za nastup. Jest tužno, ali je istinito da niko ne gleda kvalitetu same muzike, već je bitnije koliko ima klikova i kakav je spot”, komentirao je srpsku scenu za Noizz stručnjak Ivan Dabetić.
Otkrio je i kako se kreću cijene u tom području.
“Za 35 eura možete dobiti hiljadu pregleda na YouTubeu. Milion pregleda košta hiljadu eura, a postoje i paketi koji uključuju i komentare i pretplatnike. Tako za 1.500 eura u paketu ide milion pregleda, 100 pretplatnika i određeni broj lajkova i komentara. Komentari mogu biti na engleskom ili na bilo kojem od jezika bivše Jugoslavije”, objasnio je Dabetić.