Heineken fotke, Đuru savjeti i penjanje na Laško umjetnu stijenu obilježili Sarajevo Beer Fest
Na ovogodišnjem Sarajevo Beer Festu osim omiljenog piva i vrhunskog muzičkog doživljaja,
posjetioci Heineken, Karlovačko i Laško šatora su uživali u sasvim novim “pivskim” izazovima, i
naravno u super nagradama.
Heineken je u svom kutku Live Your Music počastio posjetioce fotografijama i pivom, a najbržih 100
je uz fotografiju dobilo i ulaznicu za muzički događaj u Tuzli, Brodolom. Heineken već dugi niz godina
sponzorira najveće svjetske i regionalne muzičke događaje poput Ultra Europe festivala, Exit-a, Love
Fest-a, Brodoloma i drugih.
Svi oni koji su imali životnih nedoumica, mogli su doći u Karlovačko šator i zatražiti savjet od Đurua,
lokalnog gurua. Opuštena atmosfera i ozbiljni savjeti gurua, oduševili su posjetioce, a svi su uživali u
aktivaciji Đuru zove turu. Sve tri večeri Karlovačko je nagradilo po jednog posjetioca nagradom Party
za ekipu – bačvom Karlovačkog piva od 30L i mesom za roštilj.
Najveća atrakcija je bila je u Laško šatoru, pored kojeg je za one najhrabrije i najokretnije bila
postavljena umjetna stijena za penjanje. Na prvi pogled jednostavno, ali oni koji su se okušali u ovom
izazovu, morali su pokazati dosta snage i spretnosti, uz podršku profesionalnog tima za sportsko
penjanje i alpinizam Singing Rock, koji su brinuli za sigurnost penjača.
Zadnju večer je izvučen i dobitnik koji je osvojio časove sportskog penjanja za 4 osobe i provod u Caffe Mr Kan u Sarajevu.
Heineken kompanija je vodeći proizvođač piva u Europi i drugi najveći proizvođač piva u svijetu, a u
regiji je vlasnik brandova Karlovačko, Laško, Union, Zaječarsko, Krušovice i Strongbow.