Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Glumac na svom Facebooku objavio zanimljivu priču o Meghan Markle

Prince-Harry-Meghan-Markle

Meghan Markle trenutno je najomiljenija i najomraženija žena na svijetu. Oni koji je vole ističu njenu ljepotu i glumački talent, dok je drugima ona obična sponzoruša koja je od hostesiranja u kvizu dogurala do buduće pripadnice kraljevske porodice.

Gotovo se ne može naći članak o Meghan u kojem se ističe njena inteligencija, osim ako nije u kontekstu da je bila dovoljno inteligentna da uhvati princa Harryja.

O tom dijelu njene ličnosti progovorili su drugi glumci koji su imali priliku upoznati je.

Jedan od njih je Ashton Kutcher, koji je na svom profilu na Facebooku podijelio video u kojem Meghan govori o epizodi iz svog djetinjstva.

“Kad sam imala samo 11 godina nesvjesno i slučajno postala sam zagovornica ženskih prava. Bila sam u osnovnoj školi i gledala TV emisiju u kojoj se prikazivala reklama za deterdžent za suđe s rečenicom: ‘Žene diljem Amerike bore se s masnim loncima i tavama’. Dva dječaka iz mog razreda rekla su: ‘Tamo je ženama mjesto, u kuhinji.’ Sjećam se da sam bila šokirana, ljuta i povrijeđena. To nije bilo u redu i nešto se moralo napraviti”, započela je Meghan svoju priču.

“Otišla sam kući i rekla tati što se dogodilo, a on me potaknuo da pišem pisma. I to sam napravila. Najmoćnijim ljudima kojih sam se mogla sjetiti. Jedanaestogodišnja ja shvatila je da treba pisati prvoj dami, ako želim da me se čuje. Pisala sam pismo našoj prvoj dami u to vrijeme, Hillary Clinton. Napisala sam pismo i Lindi Ellerbee, koja je vodila dječji program, te advokatici Gloriji Allred, jer čak i s 11 godina htjela sam pokriti sve mogućnosti”, dodala je.

Na kraju je pisala proizvođaču deterdženta.

“Nekoliko sedmica kasnije na moje iznenađenje dobila sam pisama ohrabrenja od Hillary Clinton, Linde Ellerbee i Glorije Allred. Bilo je nevjerovatno. Emisija za djecu došla je snimiti reportažu o meni, a mjesec dana kasnije proizvođač deterdženta Proctor&Gamble promijenio je reklamu. Promijenili su je iz ‘žene diljem Amerike’ u ‘ljudi diljem Amerike'”, ispričala je.

“Kažu da djevojčice sa snovima postaju žene s vizijom”, rekla je na kraju.