“Zlatni lav”za projekt “The ONE – Jedna knjiga za mir”
Regionalna agencija New Moment osvojila je sinoć “Zlatnog lava” za projekt “The ONE – Jedna knjiga za mir” u kategoriji Dizajn na četvrtoj večeri najvećeg svjetskog festivala kreativnosti Cannes Lions, poslije osvojena tri “lava” prethodnih dana.
Kako je saopćeno iz ove agencije, nakon osvojena dva bronzana i jednog srebrnog lava u kategorijama Print, PR i Promo & activation za projekat “The ONE – Jedna knjiga za mir”, New Moment kući donosi i kansko zlato.
– New Moment nije agencija koja priča mnogo o sebi, New Moment je agencija koja radi srcem i svojim radom osvaja sve. New Moment je agencija koja je puna pozitivne energije, koja sanja i ostvaruje svoje snove, koja voli svoje klijente, voli projekte na kojima radi i koja će uvijek da bude takva. Saki je čitav život težio tome i mi smo nastavili tim putem i po ko zna koji put dokazali smo sami sebi da je to pravi izbor. Ništa ne može da zamjeni ljubav i strast koju osjećamo prema svom poslu i zvijezde u koje samo mi gledamo – izjavila je Maja Bajić Rudinac, koordinatorica projekta ”The One” za Bosnu i Hercegovinu, navodi se u saopćenju.
Ove godine, na tradicionalnom kanskom festivalu kreativnosti u oblasti marketinga, u konkurenciji je bilo više od 40.000 radova iz više od 100 zemalja svijeta što govori koji uspijeh je ostavrila ova agencija.
Knjiga „Jedna knjige za mir“ okuplja kršćane i muslimane zajedno. Govori o miru i zajedničkim stvarima. „Jedna knjiga za mir“ okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem koliko su poruke iz tih knjiga slične. Isticanjem sličnosti između dvije religije, svrha ove knjige je da oživi dijalog između religija i podstakne razgovor između običnih ljudi. Knjiga predstavlja po deset stihova iz Biblije, odnosno ajeta iz Kurana, koji se odnose na deset univerzalnih tema bliskih svim ljudima svijeta: jedan Bog, Mir, Pravda, Ljubav, Porodica i susjedi, Svjetlost života, Samilost, Oproštaj, Humanost i Nada.
Bajić Rudinac smatra da je projekt zabilježio uspjeh vjerovatno zato što je jednostavan, razumljiv ljudima na svim meridijanima, relevantan i kreiran iz dubokog motiva da je svijetu potreban mir.
– To su prepoznali brojni strucnjaci, mediji, mirovne konferencije, pa i žiri u Kanu. Iskreno mi smo u ovaj projekat vjerovali od samog početka. Radio ga je ogroman tim i svi smo radili srcem. Na projektu su radile tri agencije New Moment Bosnia, New Moment Srbija i YR Dubai naš globalni partner koji je dao ovom projektu globalnu perspektivu, klijent je Medjureligijsko vijeće BiH, a autor knjige je naš dragi novinar i teolog iz Sarajeva gdin Mirnes Kovač bez čije stručnosti ne bismo mogli da kreiramo ovakav sadržaj – kazala je ona.
Navela je da je imala priliku da razgovara sa mnogim prijateljima sve tri vjeroispovjesti i naišli su na pozitivne reakcije.
– Mediji su nas podržali maksimalno u samoj najavi ovog projekta, u BiH smo imali preko 100 objava kod medija u samo dva dana i imali smo preko 90 posto pozitivnih komentara što pokazuje još jednom da je svijetu potreban mir i ljubav. Ovo je istorijski momenat za našu profesiju. Ova nagrada pokazuje da je sve moguće i da čak i sa naših prostora idejama i kreativnim radom može da se postigne uspijeh na globalnoj sceni. Najvažnije su emocije, energija i ljudi koji sve pokreću. Ovo je kolaboracija New Moment regionalne kompanije koja ima balkanski duh i srce. Za ovoliki uspijeh je mnogo važna podrška naših partnera iz Y&R Dubaia. Kolege iz cijelog svijeta su oduševljeni projektom, koji je lokalan ali rezonuje sa cijelim svijetom danas. Kada smo 2013. godine osvojili Titaniumskog lava, popeli se na scenu i ostvarili san koji smo sanjali 30 godina, teško je bilo povjerovati da će se takav uspijeh ponoviti. Ali vjerovali smo, znali smo da to nije bila puka sreća. Sada, četiri godine kasnije, ponovo se penjemo na scenu po Zlatnog lava i to je dokaz da vrijedno radimo i gledamo na posao srcem. San se nastavlja. Ljepota ovog projekta je što je ujedinila ljude iz cijele New Moment regije, a snaga projekta je što može da ujedini cjeli svijet. Ovo je zaista kampanja koja mjenja svijet i rad na njoj se ne završava večeras. Naprotiv, rad na njoj tek predstoji – izjavili su iz agencije New Moment, navodi se u saopćenju.
Agencija New Moment Skoplje osvojila je 2012. Titanijumskog lava za projekat „Zajednička molitva“, 2013. agencija je imala dva rada u najužem izboru, dok je 2015. New Moment trijumfovao sa čak dva osvojena Lava – bronzanog Lava dobio je New Moment Beograd za projekat „Dugme za pomoć”, a Srebrnog lava dobio je New Moment Skoplje za projekt „Crveni telefon”.