Profesorica likovnih umjetnosti
Smajlhodžić: Likovna umjetnost u Goraždu dugo spava, iako imamo mnogo talenata
Svjesna je, kaže, koliko su danas društvene mreže izražajne u društvu i kako utiču na djecu, što joj je napominje, bila dodatna motivacija
Umjetnost omogućava ljudima da iskuse sebe i svijet, a svaka osoba posjeduje neki kreativni potencijal, samo ga treba otkriti.
U namjeri da doprinese tome, ali i fizičkom i intelektualnom odgoju i razvoju posebno djece i mladih, Goraždanka Irma Smajlhodžić odlučila je u svom gradu pokrenuti Art studio.
Nezaposlena profesorica likovnih umjetnosti u razgovoru za Fenu ističe da je nekoliko godina radila u prosvjeti, međutim zbog manjka djece i časova trenutno ne radi, pa je svoje znanje odlučila prenijeti na drugačiji način.
– Vodeći se svojom životnom pričom i time što sam jako kasno spoznala svoj talenat, čak u četvrtom razredu srednje škole, jer me nažalost niko ranije nije usmjerio, radeći kao nastavnik i profesor u školi prepoznala sam velike talente. Odlučila sam da oformim Art studio gdje ću djeci ali i odraslima dati šansu i motivaciju da napreduju u likovnom stvaralaštvu – priča Smajlhodžić.
Svjesna je, kaže, koliko su danas društvene mreže izražajne u društvu i kako utiču na djecu, što joj je napominje, bila dodatna motivacija.
– Želja mi je i da maknem djecu sa ulice, mobitela i kompjutera. Osmislila sam koncept za sve uzraste. Likovnu radionicu za najmlađe i kurs crtanja i slikanja za odrasle, pripreme za akademiju, crafts za djecu, dizajn, grafika, art therapy. Koristimo se raznim tehnikama kao što su olovka, pastele, flomasteri, bojice, aqarelle, tempere, akrilik, kolaž te kombinovane tehnike – pojašnjava ona.
Izražava zadovoljstvo interesovanjem djece i podrškom roditelja.
– Jako sam zadovoljna odzivom, djeca su oduševljena, a roditelji prezadovoljni, i to je ono što me najviše stimuliše. Djeca su jako talentovana i oduševljava me to kad vidim koliko se trude da urade zadatke. U njima vidim toliko želje i volje, a primijetila sam da im se najviše sviđa modeliranje glinom, jer su rijetki to imali priliku da rade – ističe Smajlhodžić.
Djeca su raspoređena po grupama kako bi se svima podjednako mogla posvetiti.
– Djeca su raspoređena po uzrastima kako bi što bolje shvatili zadatke pomoću kojih stimulišu razvoj inteligencije kroz umjetničko stvaralaštvo, te stimulaciju razvoja misaonih procesa. Radimo i vježbe zamišljanja, serijacije, klasifikacije, vježbe asocijacije i analogije i još puno toga uz muziku i boje. Za odrasle je osmišljen koncept ozbiljnog likovnog izražaja – dodaje.
Talentovana Goraždanka ističe da joj je cilj doprinijeti podizanju svijesti o umjetnosti u Goraždu.
– Imam u planu da sve ovo podignem na jedan viši nivo i da probudimo ovaj vid umjetnosti u našem gradu, gdje ona spava već dugi niz godina ali je tu, prisutna je u ovim našim malim pretalentovanim ljudima. Imamo Drinu, imamo šume i planine, imamo sve što nam je potrebno za stvaranje umjetnosti, a ja vjerujem da ćemo je podstaći i na ovaj način – zaključuje Smajlhodžić.