vELIKI USPJEH
Rekordna gledanost na AJB DOC Film Festivalu
Od ukupnog broja pregleda, dokumentarni film “Džemo“ osvojio je srca gledalaca i potpuno neočekivano zaokupio pažnju lokalne, regionalne i svjetske publike
Festival dokumentarnog filma Al Jazeere Balkans (AJB DOC), pored izazova u organizaciji zbog svjetske pandemije, postigao je uspjeh kod publike, jer je dostigao 125.000 pregleda za pet dana kada je emitovano 18 dokumentarnih filmova u tri selekcije Takmičarskoj, AJB Prikazuje i netakmičarsko Last Minute Cinema – saopćili su organizatori festivala.
Ističu kako je ovo samo mjerenje gledanosti s online platforme i pokazuje dio interesovanja publike, jer nisu dostupni podaci gledanosti za prikazivanje na Moja TV videoteci BH Telekoma, gdje se moglo pogledati pet filmova iz selekcije AJB Prikazuje, Dream Team Babe, Proces Sandžak, Komšije, Vaha: Portret jedne legende i Džemo, kao i medijski istupi i gostovanja autora.
Od ukupnog broja pregleda, dokumentarni film “Džemo“ osvojio je srca gledalaca i potpuno neočekivano zaokupio pažnju lokalne, regionalne i svjetske publike. Film o četrdesetšestogodišnjem Džemi, koji na selu živi s majkom, ocem i bratom, čiju egzistenciju osigurava brinući za deset krava i svakodnevno pretrči po 20 kilometara pod teretom, pogledalo je 67.300 gledalaca.
Emotivna priča o trčanju kao hobiju koji voli i kojim čuva sjećanje na poginulog brata, odjeknula je ne samo među ljudima koji s njim trče, nego i mnogo šire, pa se autorima javljaju ljudi iz svih djelova planete koji žele upoznati dobrodušnog Džemu.
Pored filmova, ranije objavljeni traileri filmova i Q&A sesije s autorima, koje su emitovane nakon svakog filma, imaju ukupno 20.000 pregleda. Gledaoci su iz 40 svjetskih zemalja odvojili svoje vrijeme i gledali priče koje su ih dotakle, osim BiH, tu su sve zemlje iz regije, ali i Njemačka, SAD, Austrija, Švedska, Švicarska, Holandija, Kanada i mnoge druge.
S obzirom na samo tri godine postojanja ovog festivala i količinu online dostupnih sadržaja, organizatori ističu da su veoma zadovoljni gledanošću i uspjehom festivala, kako kod gledalaca tako i kod filmskih profesionalaca i kritičara, ali i kod mlade populacije, za koje je organizovan i trening na temu “Snimanje dokumentarnih filmova mobilnim uređajem“.
Osim online projekcija u Sarajevu je za vrijeme Festivala organizovano sedam zatvorenih projekcija filmova na otvorenom uz poštivanje svih epidemioloških mjera.
Nevjerovatan je i doseg objava – na društvenim mrežama Facebook i Instagram oko 800.000, a u online medijima, uključujući web-portale, društvene mreže Facebook, Instagram, Twitter i Youtube, softverski je zabilježena brojka od preko 8.000.000 AJB DOC impresija na internetu u posljednjih mjesec dana, saopćili su organizatori festivala.