umjetnička galerija
Otvorena izložba fotografija “Između strahova i nade” belgijskog fotografa Fabricea Dekoninicka
Izložba je organizovana u okviru programa Modul Memorije Internacionalnog teatarskog festivala MESS, čija je misija očuvanje kulture sjećanja
U prostoru Umjetničke galerije Bosne i Hercegovine večeras je otvorena izložba fotografija “Između strahova i nade” belgijskog fotografa Fabricea Dekoninicka.
Izložba je organizorana u okviru programa Modul Memorije Internacionalnog teatarskog festivala MESS, čija je misija očuvanje kulture sjećanja.
Izložba je autorski projekt Dekoninicka u okviru kojeg obrađuje temu poslijeratnog života u Srebrenici, Sarajevu i Prijedoru.
Umjetnički direktor Internacionalnog teatarskog festivala MESS Nihad Kreševljaković na otvaranju izložbe kazao je da se radi o fotografu “izrazite posvećenosti i čovjeku koji je tri godine proveo u BiH, ne samo fotografirajući već razgovarajući s ljudima”.
Fabrice Dekoninick je izjavio da izložba predstavlja sjećenje na rat u Bosni I Hercegovini.
– Ovaj projekt je od mene zahtijevao strpljenje. U te tri godine svog života ovde, objektivom svog fotoaparata snimo sam priče onih koji su preživjeli neizrecive strahote rata u Bosni. Bilo je to jedno emotivno putovanje, zaranja o sam u njivova sjećanja, njihove glasove, to je nešto što je duboku utjecalo na mene – kazao je Dekoninick.
Modul memorije je kulturološki projek t koji je direkcija festivala MESS pokrenula 1996. godine sa osnovnim ciljem – očuvanje sjećanja na nedavnu, tragičnu prošlost BiH, ali i prepoznavanje kulturoloških i umjetničkih vrijednosti koje su nastale u tom periodu. Projek t se bavi umjetnicima koji u svom radu sintetiziraju etiku i estetiku.
U prostoru Umjetničke galerije Bosne i Hercegovine večeras je otvorena izložba fotografija “Između strahova i nade” belgijskog fotografa Fabricea Dekoninicka.
Izložba je organizovana u okviru programa Modul Memorije Internacionalnog teatarskog festivala MESS, čija je misija očuvanje kulture sjećanja.
Izložba je autorski projekt Dekoninicka u okviru kojeg obrađuje temu poslijeratnog života u Srebrenici, Sarajevu i Prijedoru.
Umjetnički direktor Internacionalnog teatarskog festivala MESS Nihad Kreševljaković na otvaranju izložbe kazao je da se radi o fotografu “izrazite posvećenosti i čovjeku koji je tri godine proveo u BiH, ne samo fotografirajući već razgovarajući s ljudima”.
Fabrice Dekoninick je izjavio da izložba predstavlja sjećenje na rat u Bosni I Hercegovini.
– Ovaj projekt je od mene zahtijevao strpljenje. U te tri godine svog života ovde, objektivom svog fotoaparata snimo sam priče onih koji su preživjeli neizrecive strahote rata u Bosni. Bilo je to jedno emotivno putovanje, zaranja o sam u njihova sjećanja, njihove glasove, to je nešto što je duboku utjecalo na mene – kazao je Dekoninick.
Modul memorije je kulturološki projekt koji je direkcija festivala MESS pokrenula 1996. godine sa osnovnim ciljem – očuvanje sjećanja na nedavnu, tragičnu prošlost BiH, ali i prepoznavanje kulturoloških i umjetničkih vrijednosti koje su nastale u tom periodu. Projekt se bavi umjetnicima koji u svom radu sintetiziraju etiku i estetiku.