Modul memorije
Izložba “Čekajući Godoa: Susan Sontag u Sarajevu” 1993. fotografa Lowea
Paul Lowe je lider u polju dokumentarne fotografije i šef odsjeka za fotožurnalizam i dokumentarnu fotografiju pri Masters programu na londonskom Koledžu za komunikacije, na Univerzitetu umjetnosti u Londonu
Izložba fotografija “Čekajući Godoa: Susan Sontag u Sarajevu”, poznatog britanskog fotografa Paul Lowea sa adresom u Sarajevu bit će otvorena 4. maja u Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti u Sarajevu u okviru 24. Izdanja Modula Memorije.
Izložba sadrži fotografije sa procesa rada na predstavi “Čekajući Godoa” koja je nastala u Sarajevu za vrijeme opsade, 1993. godine, a koju si producirali Festival MESS i Pozorište mladih Sarajevo, gdje je ova predstava i odigrana oko 20 puta za vrijeme rata.
Na fotografijama su glumci i glumice predstave, autorski tim, kao i sama rediteljica predstave Susan Sontag.
Paul Lowe je ovjekovječio nastanak te predstave ne samo fotografijama sa proba već i drugim fotografijama na kojima je prikazana radna, ali i prijateljska atmosfera, te faze kroz koje su prolazili prije nego je odigrana premijera, 17. avgusta 1993.
Mnogi ljudi, uključujući i same aktere predstave, će 26 godina kasnije po prvi put vidjeti neke od tih fotografija.
Paul Lowe je lider u polju dokumentarne fotografije i šef odsjeka za fotožurnalizam i dokumentarnu fotografiju pri Masters programu na londonskom Koledžu za komunikacije, na Univerzitetu umjetnosti u Londonu.
Nagrađivani je fotograf čiji su radovi objavljivani u TIME-u, Newsweek-u, magazinima The Sunday Times, The Observer i The Indenpendent, između ostalih. Pokrivao je najaktuelnije vijesti širom svijeta, uključujući pad Berlinskog zida, oslobađanje Nelsona Mandele, glad u Africi, konflikte u bivšoj Jugoslaviji, te uništenje Groznog.
Njegova knjiga “Bosnians”, koja dokumentuje 110 godina ratne i post-ratne situacije u Bosni, objavljena je u aprilu 2005. godine. Njegovo polje istraživanje je fokusirano na fotografije konflikta, a njegovi radovi su i dijelom knjiga: “Picturing Atrocity: Photography in Crisis” i “Photography and Conflict”.