Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Na meti lopova

VW je napravio velik propust? Skupocjeni dio se lako krade, vlasnici bijesni

volkswagen vw
Ilustracija: Unsplash

Na meti lopova su senzori iz tempomata, a vlasnici su bijesni jer kažu da je senzore lako ukrasti, a da će njih nadomještanje ukradenog stajati gotovo 1900 eura

Vlasnici Volkswagena ogorčeni su jer se širom Londona kradu skupocjeni dijelovi njihovih automobila i za sve krive loš VW-ov dizajn.

Na meti lopova su senzori iz tempomata, a vlasnici su bijesni jer kažu da je senzore lako ukrasti, a da će njih nadomještanje ukradenog stajati gotovo 1900 eura.

Senzori koštaju više od 800 eura po komadu, postavljeni su iza oznake VW-a i čini se da su popularna meta lopova, piše Guardian.

Njihov upućeni sagovornik iz regije Midlands (središnji dio Britanije) rekao je da je došlo do velikog skoka krađi senzora u zadnjih nekoliko mjeseci, a posljednjih sedmica vozači širom glavnog grada prijavljuju krađe na grupama društvenih medija.

Tara O'Driscoll iz Claphama u jugozapadnom Londonu rekla je da je postala žrtva kradljivaca i da je čula za još 50 drugih izvještaja o krađama u tom naselju otkako je na društvenim mrežama objavila svoje iskustvo. Na nekim londonskim cestama vlasnici su izvijestili da je svaki VW automobil koji ima senzor uzet.

Zamjena senzora košta i do 1900 eura

Rečeno joj je da će zamjena senzora na VW Golfu, koji je opisala kao vrlo običan, koštati oko 1900 eura.

“Svaki VW automobil u našem području koji ima ovaj senzor bio je meta i o tome se pričalo na WhatsAppu i na društvenim mrežama, ne samo zato što su računi za njegovo popravljanje tako veliki. Čini se da je sam dio skup i samo ga VW može kalibrirati da radi s vašim automobilom”, rekla je.

“Ljudi se suočavaju s potrebom da podnose skupe zahtjeve za osiguranje što će im samo povećati premije u godinama koje dolaze ili plaćaju 1900 eura”, kazala je.

Dio je ključan za adaptivni tempomat (ACC) jer mjeri udaljenost do vozila ispred i prilagođava brzinu vožnje u skladu s tim. Međutim, lako je dostupan lopovima i drže ga samo tri vijka.

Vlasnici prijavljuju da se senzori (pre)lako kradu još od 2016.

Vlasnici VW-a prvi put su počeli prijavljivati ​​krađu ACC senzora 2016. godine, a neki su pretrpjeli i drugu krađu nakon što je prvi zamijenjen. Pitaju se zašto VW nije riješio ovaj poznati problem. Oni sada žele da VW smisli isplativo rješenje – i poboljšani dizajn kako bi se to više ne događalo. Tvrtka je to do sada odbijala.

“S obzirom na to da je očito tako loš dizajn, smatramo da bi VW trebao dati svoj doprinos – ili barem obaviti popravak o svom trošku. Ako ugradimo novi senzor, što će spriječiti da se opet ukrade sljedeći tjedan?”, rekla je O’Driscoll za Guardian.

Rebecca Phillips, još jedna stanovnica Claphama čiji je VW Passat nedavno bio na meti lopova, rekla je da je bijesna što proizvođač ne nudi jeftinije rješenje.

“Kada smo pretraživali na internetu, ubrzo je postalo jasno da se to događa godinama”, rekla je. “Postoje videozapisi koji pokazuju kako je lako ukrasti ove senzore, a ipak ništa nije učinjeno”, kazala je.

VW ne planira ništa poduzeti

Glasnogovornik VW-a rekao je: “Žao nam je što čujemo o problemima s kojima se suočava ova skupina kupaca i savjetovali smo im da je to, prije svega, stvar o kojoj sve žrtve trebaju razgovarati s lokalnom policijom. Čini se da je ovo problem lokaliziranog kriminala i nismo svjesni sličnih incidenata koji se događaju drugdje u zemlji.”

Kompanija je rekla da ne vjeruje da se ovaj problem može pripisati nedostatku ili nedostatku u dizajnu, te stoga neće nuditi nikakvu finansijsku pomoć vlasnicima.

Iz kompanije poručuju i da vlasnici zbog nedostatka ovog senzora neće imati probleme na tehničkom pregledu.

“Taj dio automobila je vezan uz broj šasije i može se, nakon što dobijemo prijavu o policije, zaključati tako da bude neispravan na drugom vozilu – i kao rezultat toga bezvrijedan na crnom tržištu”, rekao je glasnogovornik.