Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Nastaje velika šteta

Vozači često prave ovu grešku kada sipaju gorivo: Evo zašto ne treba

gorivo pumpa
FOTO: Duško Jaramaz / PIXSELL
Ilustracija

Višak goriva u cijevi rezervoara može dovesti do curenja goriva u taj filter i oštetiti sistem povrata para što može dovesti do nepravilnog rada motora.

Višak goriva u cijevi rezervoara može dovesti do curenja goriva u taj filter i oštetiti sistem povrata para.

Mnogi vozači upoznati su sa zvukom škljocanja koji proizvodi njihov automobil kada je rezervoar pun, no poneki ipak još malo stisnu pištolj za točenje goriva u pokušaju da izvuku i posljednju kap, piše Wales Online.

Graham Conway, direktor britanske leasing firme Select Car Leasing, rekao je: “Stiskanje pištolja za točenje goriva nakon prvog klika, poznato i kao “dolijevanje”, moglo bi se činiti kao ispravna stvar ali zapravo nije”.

“To je zato što će vjerovatno ipak ispustiti nešto goriva koje neće završiti u vašem rezervoaru. Ako zanemarite prvi klik, mogli biste točiti preko vrha otvora rezervoara za gorivo, a to dodatno gorivo završit će u malom odvodu ispod ulaza i na tlu ispod vašeg vozila”, objasnio je stručnjak.

“Na nekim pumpama višak goriva može biti usisan natrag u cijev. To znači da plaćate benzinskoj pumpi gorivo koje ste im vratili. Ozbiljniji problem, onaj koji bi mogao oštetiti vaš automobil i koštati vas puno novca, povezan je sa sistemom za povrat para.

On sprječava isparavanje benzina ili dizela kada otvorite čep da biste napunili auto. Umjesto toga pare završavaju u posebnom filteru s aktivnim ugljenom”, dodao je.

Višak goriva u cijevi rezervoara može dovesti do curenja goriva u taj filter i oštetiti sistem povrata para što može dovesti do nepravilnog rada motora. Popravak ovog sistema može biti vrlo skup, kod nekih automobila i više od 500 eura”, istaknuo je Conway.