Threads
Uzbuđenje splasnulo, aplikacija koja je Metin odgovor na Twitter izgubila 1,7 miliona korisnika
Threads je trebao iskoristiti haos na Twitteru otkako ga je preuzeo Elon Musk i svrgnuti aplikaciju kao najvažniju tekstualnu društvenu mrežu
Dnevna upotreba Threadsa, Metinog odgovora na Twitter, nastavlja padati nakon snažnog početka u prvim tjednima nakon lansiranja.
Angažman društvene mreže pao je za 79%, s visokih 2.3 miliona aktivnih korisnika početkom jula na 576.000 do 7. augusta, prema Similarwebu, platformi za digitalnu inteligenciju. Osim korisnika koji su napustili platformu, velike američke kompanije poput lanca brze hrane Wendy's, trgovine odjećom Anthropologie i linije šminke Rare Beauty smanjile su broj objava na Threadsu, izvještava Adweek, a prenosi Index.hr.
Unutar prvih nekoliko sati od lansiranja 5. jula Threads je prikupio impresivnih 5 miliona registracija korisnika i unutar manje od sedam dana najmanje 100 miliona ljudi se prijavilo na njega, što ga čini aplikacijom koja se najbrže preuzimala.
Početno uzbuđenje je splasnulo
No čini se da je početno uzbuđenje postupno nestalo. Na njegov najprometniji dan broj korisnika Threadsa bio je manji od polovne broja korisnika Twittera, prema podacima Similarweba. Twitter u prosjeku ima više od 100 miliona aktivnih korisnika dnevno. Threads je trebao iskoristiti haos na Twitteru otkako ga je preuzeo Elon Musk i svrgnuti aplikaciju kao najvažniju tekstualnu društvenu mrežu.
Otkako je preuzeo Twitter u oktobru 2022., Musk je otpustio većinu osoblja aplikacije i progurao niz kontroverznih promjena politike koje su dovele do pada prihoda od oglašavanja. Dugogodišnji korisnici žalili su se na česte kvarove, povećan govor mržnje i otrovan govor na platformi.
U međuvremenu Zuckerberg i Musk javno su se sparirali, a ljetos su čak razmišljali i o borbi u kavezu. U nedjelju je Zuckerberg rekao da je vrijeme da se odustane od te ideje jer se čini da Musk nije ozbiljan u vezi s tim, poručio je šef Mete svojim sljedbenicima Threadsa.