Toyota ne odustaje od motora sa unutrašnjim sagorjevanjem
Iako će puristi vjerovatno biti sretni zbog ove vijesti, ne možemo se ne zapitati je li sudbina Toyotinog koncepta FT-Se već zapečaćena
Toyota i dalje vjeruje da motori s unutrašnjim sagorjevanjem imaju svijetlu budućnost.
Sportski odjel kompanije, Gazoo Racing, pokrenuo je nove investicije u ICE tehnologiju koja će se koristiti u budućim modelima osim u GR86, GR Yarisu, GR Corolli i GR Supri.
“Motori s unutarnjim izgaranjem nisu loši. Neprijatelj je ugljik”
Govoreći za australski časopis Car Expert, predsjednik Toyota Gazoo Racinga Tomoya Takahashi rekao je da nema planova za performansni električni automobil. Također je izjavio da GR namjerava “koristiti motore s unutrašnjim sagorjevanjem što je više moguće.
“Možda će doći vrijeme u budućnosti kada će motori biti zabranjeni, ali motori s unutrašnjim sagorjevanjem nisu loši, neprijatelj je ugljik.”
Otpada li FT-Se?
Iako će puristi vjerovatno biti sretni zbog ove vijesti, ne možemo se ne zapitati je li sudbina Toyotinog koncepta FT-Se već zapečaćena.
Konceptni automobil podsjetio je na MR2 kada je premijerno predstavljen u oktobru 2023. na Sajmu mobilnosti u Tokiju. Bio je to GR-brendirani sportski automobil s dva sjedala, dvostrukim motorima i pogonom na sve točkove s naglaskom na stražnju osovinu. Atraktivan EV s proporcijama srednje smještenog motora najavljen je kao automobil koji ubrzava od 0 do 100 km/h za tri sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.
U intervjuu za InsideEVs, Hideaki Iida, voditelj projekta za GR Design Group, rekao je da bi FT-Se mogao ući u proizvodnju nakon 2026. godine. Izgleda da je Toyota više zainteresirana za proizvodnju zabavnih automobila s ICE pogonom.