Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Daze

Sutra stiže nova aplikacija za slanje poruka, već je zaludila generaciju Z

aplikacija daze
Foto: TikTok

Aplikacija će biti dostupna od 4. novembra, no već sada na listi čekanja nalazi se približno 156.000 ljudi

Daze je nova aplikacija za slanje poruka namijenjena mlađoj generaciji, a već je stekla iznimnu popularnost među generacijom Z, iako još nije službeno ni dostupna.

Naime, službena stranica aplikacije već ima više od 100.000 pratitelja na TikToku, a objave u kojima su prikazane razne funkcije koje Daze nudi dosad su prikupile 3 miliona pregleda.

Aplikacija će biti dostupna od 4. novembra, no već sada na listi čekanja nalazi se približno 156.000 ljudi.

Instagram ima novu funkciju

Društvena mreža


Instagram ima novu funkciju

“Naš cilj s Dazeom bio je napraviti messenger koji će konkurirati iMessageu, WhatsAppu, itd., a da pritom još uvijek ima paket stvarno zabavnih i kreativnih značajki”, rekao je kreator aplikacije Willem Simons za TechCrunnch.

Šta sve nudi Daze?

Interfejs nudi slobodan pristup slanju poruka – slično stvaranju Instagram Storyja, aplikacija korisnicima omogućuje eksperimentiranje s postavljanjem teksta, fontovima i bojama, umjesto jednoličnih oblačića poruka.

@daze.chat Theres a troll on the next stop… #collage #drawing #textingmycrush #creative #brat #relationshipadvice #chat ♬ Sailor Song – Gigi Perez

“Možete brzo upisati poruku i pritisnuti “pošalji” ili povući poruku bilo gdje unutar chata. Jednostavan je za korištenje i utilitaran, ali također vrlo nesputan”, objasnio je Simons.

Hit među generacijom Z

Sudeći prema komentarima ispod videa, izgleda da je aplikacija, koja eksperimentira sa karakteristikama umjetne inteligencije, već hit među generacijom Z, koji hvale njenu estetiku i vizuelnost.

“Ovo je najbolja stvar ikada”, “Voljet ću slati poruke putem ove aplikacije”, “Hoće li izaći više?” i “Ne mogu dočekati da izađe”, samo su neki od komentara tiktokera.

Aplikacija je trenutno u beta testiranju te ju isprobava 1400 korisnika od kojih je većina generacija Z, u dobi od 13 do 22 godine.