Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Jedan od najprepoznatljivijih automobila

Šta mislite koliko bi koštao Stojadin da se danas prodaje

stojadin
Foto: Facebook

Zastava 101 je model razvijen na osnovi Fiata 128, a svjetlo dana ugledao je daleke 1971. godine

Zastava 101 ili popularnije Stojadin bio je i ostao jedan od najprepoznatljivijih automobila jedne epohe.

Zastava 101 je model razvijen na osnovi Fiata 128, a svjetlo dana ugledao je daleke 1971. godine. S inovativnim konceptom petih vrata, odnosno kombi-limuzine ubrzo je naišao na odličan odjek među domaćim vozačima.

Jedan od aduta Stojadina bila je i cijena. Prema dostupnim izvorima, koje je objavio Zastava forum, cijena novog Stojadina objavljena 1972. godine u AVTO Magazinu bila je 40.040 dinara ili oko 2084 dolara.

Preračunato na današnje vrijednosti, uvažavajući inflaciju, cijena automobila bi bila oko 15.500 dolara ili oko 15.000 eura. Iznos je to za koji se danas može kupiti novi automobil kao što je Dacia Sandero, prenosi Index.hr.

Zahvaljujući ovom podatku iz AVTO magazina iz 1972, konačno znamo da je ZASTAVA 101, preračunato u današnju vrijednost, koštala 11.441,19 eura.

Dostupan u dvije motorne izvedbe s 1.1 i 1.3 benzincima, snažnim 55 odnosno 65 KS, te u dvije osnovne karoserijske inačice (trovratna i petvratna), Stojadin je stekao respektabilne brojeve.

Inovativni koncept kompakta stigao je na tržište četiri godine prije Golfa I. Imao je brojne adute, ali ga je vrijeme doslovno pregazilo. Kad se prestao proizvoditi u gotovo nepromijenjenom izdanju, Golf je već bio na šestoj generaciji.