"autocar"
Seat se ipak neće ugasiti
Seat će nastavit postojati i u budućnosti s jeftinijim električnim automobilom pozicioniranim ispod Cupra game.
Šef Seata i Cupre Wayne Griffiths pokušao je stati na kraj nagađanjima o budućnosti marke Seat jednom zauvijek potvrđujući vjerovatnoću takvog modela u budućnosti. Ta je nagađanja djelomično potaknuo Thomas Schäfer, predsjednik matične kompanije Seata i Cupre, koji je prošle godine rekao da je “Seatova budućnost Cupra”.
Ta budućnost izvan današnje ponude Seatovih modela, rekao je Griffiths, poprimit će oblik kada se jeftiniji električni automobili budu mogli proizvoditi na isplativ način.
Seat baca karte na električni auto od oko 20.000 eura
“Pitanje automobila od 20.000 eura je tamo gdje Seat treba biti prisutan kao dio odgovora”, rekao je Griffiths za Autocar.
Griffiths je rekao da, dok će Seat grupacija ostati usredotočena na Cupru u doglednoj budućnosti jer je jednostavno profitabilnija, fokus ponovno ide i na Seat kada elektrifikacija dosegne segmente nižih cijena i kada bude odgovarajuća potražnja za takvim proizvodima.
Takav automobil nije neposredni prioritet za Seat grupu jer danas ne bi bio profitabilan, a Griffiths je rekao da je njegov prioritet profitabilnost. Matična kompanija Seat SA prošle je godine ostvarila 625 miliona eura dobiti s polovicom svog prometa od Cupre, i s većom profitabilnošću u odnosu na Seat. Cupra je pomogla povećati marže grupe na 4,4% i sada čini blizu 50% Seatovog ukupnog volumena.
Seat je nedavno uložio u značajne faceliftove za Ibizu i Aronu, a Griffiths je rekao da je njihovo otkriće važno kako bi se pokazalo da je kompanija još uvijek predana ulaganju u Seat modele.
Modeli Cupra i Seat sada će “živjeti zajedno najmanje sljedećih pet godina i živjeti u savršenoj harmoniji jer jedni drugima ne smetaju”, iako neće biti lansiranih novih modela Cupra koji bi također nosili značku Seata , i obrnuto. U tu svrhu, sva nova lansiranja grupe Seat u bliskoj budućnosti bit će Cupra.