Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Travnik

Počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila – EVO

GS Holding GmbH

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija

Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora u Bosni i Hercegovini, piše BiznisInfo.ba.

Većinski su vlasnici firme “GS-Tvornica mašina Travnik”, odnosno GS-TMT koja je jedna od tehnološki najnaprednijih tvornica u BiH.

Travnička firma se, prvenstveno, bavi proizvodnjom i ugradnjom industrijskih komponenti u složene proizvode prema zahtjevima i potrebama kupaca.

No, ono što je trenutno najvažnije, jeste proizvodnja prvog električnog dostavnog vozila koje je izrađeno u ovoj tvornici – EVO.

GS Holding GmbH elektricno dostavno vozilo bih
Foto: GS Holding GmbH

EVO je novo električno dostavno vozilo koje je osmislio, razvio i proizveo GS-TMT zajedno s vanjskim saradnicima i dobavljačima.

Prema podacima iz ove kompanije, EVO je novi “igrač” na tržištu čija je serijska proizvodnja predviđena za 2024. godinu. Glavni naglasak bit će na njemačkom tržištu, ali namjera je biti zastupljeniji i u regiji.

Prema ranijim najavama iz kompanije, vozilo će se moći vidjeti i na ulicama bh. gradova, i to početkom 2025. godine.

EVO vozilo ima maksimalnu nosivost 300 kg, a može do pređe do 100 kilometara.

Prema podacima BiznisInfo.ba, GS-TMT je u 2023. imao impresivne prihode od 65,8 miliona KM i dobit od 5 miliona KM. Broj zaposlenih popeo se na 505, što je četrdesetak više nego godinu ranije, što govori o rastu kompanije.

Ova kompanija poznata je i po proizvodnji bicikala Ruff Cycles.

No, tu nije kraj. Riječ je o istom njemačkom investitoru koji uskoro otvara fabriku u Prozoru-Rami, koja je već izgrađena. Isti Holding, naime, vlasnik je firme GS-Rama.

Tvornica “GS-Rama” će u svojim počecima prije svega raditi dijelove za firmu Liebherr, a nakon potpune realizacije isporuke narudžbi, tvornica će krenuti s radom za Knorr-Bremse i za Njemačke željeznice.

Nakon toga uslijedit će drugi projekti, ovisno o radnoj snazi. Tvornica bi na početku trebala biti dom za 100 radnika, a u punom kapacitetu za njih 250 do 300.

Ulaganja u “GS-Rama” su ogromna, iznos koji se spominje je i preko 40 miliona KM, a očekuje se i širenje kompleksa.