Uz 50. rođendan
Ovo su prve fotografije finalne verzije novog Volkswagen Golfa

Klasične tipke vratile su se i na kolo upravljača. Očekuje se i uvođenje bogatije opreme, kao i kvalitetnijih materijala
Volkswagen je za ovogodišnji CES pripremio iznenađenje.
Za nas u Evropi u fokusu je novi Golf. Legendarni model obilježava 50. rođendan, a ove godine će osma generacija proći kroz prvi značajni redizajn. Volkswagen je “popravio“ mnoge stvari, prvenstveno one na koje su se žalili korisnici i stručna kritika.

Pogađate, interijer i upravljanje infotainmentom je vraćeno na neka klasična rješenja. U fokusu je upravo središnji zaslon, sada osjetno veći i sa stilom izdvojenog tableta, kao kod zadnjih noviteta poput ID.7, Passata i Tiguana.
Nova instrument tabla donosi lakše korištenje, te sada kontrole ventilacije koje su vidljive i u mraku. Klasične tipke vratile su se i na kolo upravljača. Očekuje se i uvođenje bogatije opreme, kao i kvalitetnijih materijala.

Izvana se Golf vjerovatno nije bitno promijenio. Na CES je stigla GTI izvedba, ali “zahvaljujući“ kamuflaži ne može se puno vidjeti. Očekujte nova svjetla, te blago izmijenjene odbojnike, prednji s nekonvencionalno oblikovanim poprečnim elementima nalik hokejskom štapu.

Motorizacija još uvijek nije otkrivena, ali se pretpostavlja kako neće biti revolucionarnih novosti. Kad je GTI u pitanju, 2.0 turbak bi lako mogao skočiti na 265 KS koliko daje u Tiguanu.