Unikat
Ovo je novi Renault 17: Najveća promjena je ispod prednjeg poklopca
Pola stoljeća kasnije, Renault se prisjeća 17-ice i predstavlja je u novom svjetlu
Renault je u saradnji s francuskim dizajnerom vratio legendarni coupe iz 70-ih godina prošlog stoljeća.
Renault 17 premijerno je prikazan 1971. godine, a potom je na istom mjestu 1974. preimenovan u 17 Gordini. Sada, pola stoljeća kasnije, Renault se prisjeća 17-ice i predstavlja je u novom svjetlu. Napravio je ono što danas rade brojne karoserijske radionice, restomod s električnim pogonom.
Za što bolji rezultat, u projekt je uključen francuski dizajner Ora Ito, koji je na koncu u zadanim okvirima originala osmislio novi dizajn u duhu današnjeg vremena. Nema sumnje, prepoznatljivost je zadržana, a u duhu vremena su čak i osnovna nijansa smeđe boje te prednje LED-ice sa žutom bojom svjetla.
Posebno dojmljiva je bočna linija s prepoznatljivim oblikom staklenih površina. U kabini, pak, retro dizajn ostaje, ali u modernoj interpretaciji. Ono što posebno veseli su četvrtasti mjerni instrumenti (zasloni) i dekoracija od drva. Ipak, središnji motiv preuzima dizajn kola upravljača.
Najveća promjena je ispod prednjeg poklopca.
Umjesto 1.6 benzinca, tu je sada elektromotor s čak 270 KS maksimalne snage. Nosi se s tek 1400 kg mase zahvaljujući obilatoj primjeni karbona u izradi nosive konstrukcije šasije.
Zasad se radi o unikatu namijenjenom promotivnim aktivnostima. Ko zna, ako naiđe na odobravanje javnosti, možda doživi i manju prodajnu seriju. Ako je mogao Hyundai i N Vision 74, zašto ne bi i Renault?