Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zamka na tržištu

Kupujemo automobile iz Njemačke koji nisu nikad vozili njemačkim cestama

polovan automobil – – Screenshot – YouTube – Mercedes
Ilustracja FOTO: Screenshot/YouTube/Mercedes

Umjesto da dobiju automobil iz Njemačke, kupci riskiraju kupnju vozila koje je uvezeno iz druge zemlje. Ako prodavatelj skriva zemlju porijeklo automobila, lako je moguće da vozilo možda nije u najboljem stanju

Jeste li znali da se u Njemačkoj prodaju polovni auti koji nisu bili registrirani u Njemačkoj.

Njemačka je za većinu kupaca najpopularnije tržište polovnih automobila. Njemačka ponuda posebno se sviđa kupcima s istoka Evrope koji najviše cijene polovne aute koji dolaze upravo iz Njemačke. Međutim, to nužno ne znači da su ti auto i bili registrirani i voženi u Njemačkoj.

Automobili koji se prodaju u Njemačkoj mogu dolaziti iz drugih zemalja

Nema sumnje kako je njemačko tržište korištenih automobila najbogatije ponudom u Evropi. Međutim, neka vozila ponuđen au oglasnicima mogu biti iz drugih zemalja.

Podatci carVertical, kompanije za historiju vozila, sugeriraju da 4.3 % automobila za prodaju u Njemačkoj možda nikada nije vidjelo ceste Berlina, Münchena ili Hamburga, kao ni kultne autobahne – jer su došli iz drugih zemalja. Vodeće zemlje u kojima su polovni automobili prvi puta registrirani prije uvoza u Njemačku su Italija (16.6 %), Francuska (12.7 %), SAD (10.6 %), Belgija (9.1 %) i Rumunija (5.1 %).

Umjesto da dobiju automobil iz Njemačke, kupci riskiraju kupnju vozila koje je uvezeno iz druge zemlje. Ako prodavatelj skriva zemlju porijeklo automobila, lako je moguće da vozilo možda nije u najboljem stanju.

Nekvalitetni popravci, velika kilometraža i skrivena oštećenja česti su razlozi zbog kojih prodavači pokušavaju prikriti prošlost vozila i prodati ga negdje drugo. A budući da države često ne razmjenjuju podatke o historiji automobila, praćenje prevara povezanih s prekograničnim transakcijama može biti teško.

“4.3 % automobila s historijskim podacima u Njemačkoj imalo je neke podatke zabilježene u stranim zemljama. Primijetili smo da ljudi prodaju skupe modele u Njemačkoj, ali naši podaci sugeriraju da mnogi od njih nikada nisu korišteni u toj zemlji. To stvara iluziju da kupujete dobro održavan njemački automobil, a zapravo se uvozi iz Italije, Francuske ili Rumunije”, objašnjava Matas Buzelis, voditelj komunikacija i stručnjak za automobile u carVerticalu.

Prema Buzelisu, nedostatak novih automobila utječe na ograničen izbor visokokvalitetnih automobila na tržištu polovnih vozila. Zbog toga neki prodavači pokušavaju prodati svoja vozila oglašavajući ih u Njemačkoj, jer je tamo veća publika. Ako neko ne može prodati svoj automobil u Češkoj ili Rumuniji, može to pokušati učiniti negdje drugo.

Njemačka ima dugu historiju privlačenja kupaca automobila iz istočne Evrope. Popularan je mit da vozači u Njemačkoj kupuju novije, bolje opremljene i skuplje automobile, te istovremeno strogo slijede preporuke proizvođača za održavanje. Realnost je nerijetko drukčija.