pojavljuju se problemi
Da li su automobili otporni na ekstremne vrućine?
U posljednje vrijeme ti problemi su praćeni novim malfunkcijama jer toplota razgrađuje neke druge spojeve poput gume u metlicama brisača vjetrobranskog stakla
Teksas su pogodili ekstremni toplotni talasi, sedmicama su temperature bile veće od 35 stepeni, a Boschevi mehaničari sada otkrivaju kako je vruće vrijeme uticalo na automobile, izvještava KXAN.
Neki uobičajeni problemi – često se dodatno troše akumulatori, koji imaju tendenciju lošeg rada na ekstremnim vrućinama, a tu su i probušene gume kao rezultat gubitka pritiska zbog vremenskih prilika.
U posljednje vrijeme ti problemi su praćeni novim malfunkcijama jer toplota razgrađuje neke druge spojeve poput gume u metlicama brisača vjetrobranskog stakla.
Naime, gumeni dio se slomi, a onda ostaje metalna ruka koja grebe staklo. Trošak zamjene metlica brisača nije ništa u poređenju s cijelim prednjim vjetrobranskim staklom, navodi Revija HAK.
Velike vrućine negativno utiču i na kočnice automobila. Kočiona tečnost može da apsorbuje vlagu, pri čemu toplota ispod poklopca motora izaziva širenje te vlage. Kada se to dogodi, osjećaj pritiskanja kočnice može da bude ‘sunđerast’, pri čemu vlasnik vozila mora da odveze automobil na servis.