G-klasa AMG
Bit će ih samo 20, a svaki će koštati 1.3 miliona eura
Refined Marquesu je trebalo 18 mjeseci razvoja da napravi ovaj terenac kako treba. Al Bakry kaže da njegovi klijenti ne bi prihvatili ništa manje od kvalitete na tvorničkoj razini ili bolje
Skoro je nevjerovatno da Mercedes-Benz još nikada nije napravio svoju G-klasu AMG izvedbe kao kabriolet. Najbliže tome bio je G500 Final Edition iz 2013., s atmosferskim V8 od 388 konjskih snaga. Refined Marques, njemački tuner luksuznih automobila, odlučio je popuniti prazninu na tržištu vlastitim kabrioletom G-klase AMG, gdje se posebno ističu stražnja obrnuta tzv. “samoubilačka” vrata.
Refined Marquesov Mercedes-AMG G63 Cabriolet jedna je od 20 prilagođenih kreacija koja koristi novi G63 kao bazu, što uključuje twin-turbo V8 motor od 577 KS. Dok je izgled i način izrade mekanog krova isti kao kod modela Final Edition s dvoja vrata, kompanija je dodala dvoja manja vrata za stražnju klupu za lakši ulazak i izlazak.
Vlasnik Ahmed Al Bakry kaže da ga je jedna poznata američka manekenka – koju nije želio imenovati – nazvala čim je saznala za G63 Cabriolet, žaleći se na stražnja sjedala njenog sadašnjeg automobila s kojih je toliko teško izaći iz vozila da je više puta poderala haljinu i slomila štikle. Ponudila se kupiti prvi primjerak – prikazan na ovim fotografijama – ali je pristala na jedno od 20 mjesta u redu.
Zanimljivo, ali kabriolet G63 prvobitno je trebao biti jedinstven. Al Bakry kaže da je ideju dobio od svog sina.
“Jednog dana smo se vozili gradom u mojoj G-klasi Brabus i odjednom me je pitao: ‘Tata, zašto ne napraviš ovaj automobil s mekim krovom koji se može otvoriti i malim vratima za mene da mogu ulaziti i izlaziti?’ I to me zaintrigiralo.”
Dok je bio u procesu razvoja, Al Bakry je ideju ispričao svojim prijateljima i klijentima – uglavnom vrlo bogatim kolekcionarima s Bliskog istoka.
Naravno, svi su htjeli jednog svog, iako je cijena koju je odredio zaista paprena: 1.3 miliona eura, s time da je serija limitirana na samo 20 komada. Upravo je ekskluzivnost i razlog tako visoke cijene, iako se mora priznati kako nije jeftino kupiti “bazni” model koji će se prerađivati. Također, prerada je dugotrajna i vrlo skupa, jer radi se o gotovo filigranskom poslu.
I samo zato što ovaj G63 Cabriolet nije tvornički proizvod, nemojte misliti da je to na brzinu napravljen posao. Refined Marquesu je trebalo 18 mjeseci razvoja da napravi ovaj terenac kako treba. Al Bakry kaže da njegovi klijenti ne bi prihvatili ništa manje od kvalitete na tvorničkoj razini ili bolje.
Čak je gotov proizvod predstavio bivšem šefu kontrole kvalitete u Mercedes-Benzu, koji nakon sat vremena traženja nije uspio pronaći niti jednu grešku.
Naravno, većina od planiranih 20 primjeraka je prodana. Zapravo, Al Bakry kaže da čeka još jednog klijenta da uplati depozit na posljednji primjerak koji će se izrađivati. Dakle, ako želite jedan od ovih posebnih G-Wagena, morat ćete kupiti rabljeni. Ali nemojte očekivati da će biti jeftinije. Al Bakry kaže da je vlasnik primjerka China Blue koji vidite ovdje već dobio ponudu više nego dvostruko veću od početne cijene od 1.3 miliona dolara, koju je odbio.